Det är föregående månads vanliga extrapoäng som registrerats som baspoäng...Inte gjort något än så kortet ej kommit än , men det är på väg i postgången.
Det är föregående månads vanliga extrapoäng som registrerats som baspoäng...Inte gjort något än så kortet ej kommit än , men det är på väg i postgången.
Hmm kan inte stämma för jag brände 45.000 kr i maj på en resa med vännerDet är föregående månads vanliga extrapoäng som registrerats som baspoäng...
Jag fick in 1000 baspoäng. Någon som signade 1/6 som fått dom 10.000 extra poängen?
Samma för mig, har inte heller aktiverat kortetJag fick in 2000 baspoäng verkar det som när jag kollade idag. Uppgraderade och blev beviljad 1/6. Syns dock bara på "poängstrecket". Inte i historiken.
Det borde du inte behöva, det är ju ett helt nytt kort som ingen kan ha haft tidigare.Så ni som uppgraderade fick 10000 poäng?
Jag sa upp mitt mastercard i september 2015 så jag måste väl vänta 3 månader till med att ansöka om premium kortet.
Jag får ringa och kolla.Det borde du inte behöva, det är ju ett helt nytt kort som ingen kan ha haft tidigare.
Ja lite märkligt är det. Ska även tillägga att jag inte heller aktiverat nya kortet än.Samma för mig, har inte heller aktiverat kortetKonstigt att man får 2000 baspoäng, trodde man skulle få 1000 :S
Jag skickade meddelande till de, och fick som svar att alla som ansöker kommer få 10000p eftersom det är ett helt nytt kort.Så ni som uppgraderade fick 10000 poäng?
Jag sa upp mitt mastercard i september 2015 så jag måste väl vänta 3 månader till med att ansöka om premium kortet.