Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Ni som kan boka med rabatten: står det något när ni loggar in i appen och trycker på "poäng"?
Hos mig står det att det inte går att hämta info
Jag kan heller inte få upp rabatten. På mitt "gamla" MC har jag några intjänade poäng denna månad, men det står även att det inte går att hämta info (igår hade jag 0p denna månad). På mitt Premiumkort så står det 0p denna månad och samma text om att det inte går att hämta info..
Jag tänkte nog vänta någon dag innan jag drar för stora växlar på det hela, även om jag så klart gärna ser det löst nyss...

Efter 30 min i luren med SAS (inte MC) kundtjänst så funkar även FlyPremium i Plus/Business för min del. De kunde tydligen se i deras system vilken nivå jag hade och justerade detta efter att ha räknat ihop mina poäng. Tydligen, som många kan se, så har de problem med poängräkning och i mitt fall löste det sig efter att de manuellt kollade antal poäng jag har tjänat in och sedan fixade till min nivå.

Efter 30 min i luren med SAS (inte MC) kundtjänst så funkar även FlyPremium i Plus/Business för min del. De kunde tydligen se i deras system vilken nivå jag hade och justerade detta efter att ha räknat ihop mina poäng. Tydligen, som många kan se, så har de problem med poängräkning och i mitt fall löste det sig efter att de manuellt kollade antal poäng jag har tjänat in och sedan fixade till min nivå.

Har du hunnit få ditt kort och aktivera det?
Eller funkade det ändå att boka med fly premium ?

Det är enligt mastercard en omöjlighet.
Trött jag blir. De lyssnar liksom inte på mig.
Har du provat att boka på hemsidan på en vanlig desktop? Vad är det som inte fungerar?

Det går inte att se sin nivå någonstans så vitt jag vet men det verkar fungera åtminstone för mig då jag kan boka business med rabatten.

Har du provat att boka på hemsidan på en vanlig desktop? Vad är det som inte fungerar?

Det går inte att se sin nivå någonstans så vitt jag vet men det verkar fungera åtminstone för mig då jag kan boka business med rabatten.

Har provat alla varianter.
Får inte upp rutan med kampanjer. Bara Amex 2-4-1 som syns

Toppen