Jakob Österberg
Medlem
Rabatten verkar inte fungera på enkelresor. Eller är det bara för mig som det strular?
Kan någon se om rabatten fungerar med 4 personer i bokningen?Rabatten verkar inte fungera på enkelresor. Eller är det bara för mig som det strular?
Du är ju Diamond IDAG och gör du ansökan IDAG så får ju givetvis betala 750Kr. Så önskar du kortet så ansöker du nu och väntar inte till efter 1 juli.Jag är Diamond nu men blir nergraderad till guld 1 juli 2017. Tror ni man får betala 750 kr första året om jag uppgradera idag?
Ringde kundtjänst och de visste inte....
Man väljer avgång och om rabatten är applicerad/iklickad så är poängsumman längst ner överstruket och det korrigerade beloppet anges brevid. Jag kunde bara applicera det på Plus och inte på Business, så jag antar att jag inte har tjäntat tillräckligt många poäng senaste 12 månaderna.Jag får ingen grå rad allra längst upp (se bifogat). Är utbudet väldigt begränsat? Jag har dock testat flera olika destinationer och datum..
Nej det verkar inte fungera för enkelresor tyvärr. Vet inte om det ska vara så eller om det är en bug.Rabatten verkar inte fungera på enkelresor. Eller är det bara för mig som det strular?
Jag testade och såg att jag fick rabatt när jag valde plus i båda riktningarna men inte när en var business och en var plus.
Jag borde ha kommit över 200.000 EB senaste året men vet inte vart jag hittar det.