Dr. Miles
Expert
Nej, inte med SAS EuroBonus poäng.Är Sinagpores dotterbolag Silk Air möjligt att boka med *A?
Nej, inte med SAS EuroBonus poäng.Är Sinagpores dotterbolag Silk Air möjligt att boka med *A?
Efter att ha letat i flertalet forumtrådar, utan att lyckas, tar jag mina frågor här.
1. Efter att man fått sin "2-4-1 vocher", kan man då säga upp AMEX och det går ändå att boka resa via Tallinn i ett senare skede?
2. Man har bokat med ovanstående voucher, och sedan säger man upp kortet, vad händer då, om ngt alls?
3. Som fråga 2 men man avbokar, får man då tillbaka även voucher?
Finns det ngn ytterligare nedsida, med att säga upp ett kort trots att man bokat+betalt flera flygresor med det, annat än att man går miste om kort/reseförsäkringen?
Finns det någon block som gör att samma sträcka inte får flygas i samma riktning både på ut och hemresa?
Tittar på en bokning enligt följande:
FRA-SIN-BKK-DPS med hemresa DPS-SIN-BKK-FRA
Tack. Bra att veta inför kommande planering.Nej, den funkar
Är det någon som vet om man tagit bort regeln om att man inte får byta i en dyrare poängzon än ankomstzonen? Jag hittar inte längre den infon efter att man tog bort infon om antalet byten i 3:e zon.
Så resa till USA via Asien skulle fungera om de godkänner den genvägen om man betalar för resa till Asien?Svarar på min egna fråga efter att ha pratat med Tallin (dock utan att provboka), det är ok att ha transit i India när man reser mellan Europa och Nordafrika mot att man betalar det högre priset i poäng.