Ring kundtjänst?Hej jag har enligt Tallinn ingen mer voucher men jag har redan fått 2st nya iår som jag inte ens kan använt. Någon som vet hur man vänder sig till Amex angående detta?
Du menar layover. Max tid för layover är <=24h0m, är det längre så är det stopover. På EB-awards får du inte ha stopovers.. Jag vet tyvärr inte hur hård gränsen är.Vet ni hur känsligt tiden för stop-over är? Tror ni man får igenom en stop-over som är 24h15min eller är det röd lampa i systemet direkt?
Tack. Editerade mitt inlägg.Du menar layover. Max tid för layover är <=24h0m, är det längre så är det stopover. På EB-awards får du inte ha stopovers.. Jag vet tyvärr inte hur hård gränsen är.
Det är säkert så att deras dator säger till om någon försöker att stanna längre än 24 timmar mer än ett ställe (destination) därför tror jag inte att man kan klämma in stopover på en Star Alliance award.Tack. Editerade mitt inlägg.
Okej. Kanske finns någon här inne som prövat tänja på gränsen någon/några minuter över 24h.
Misstänker det jag också att det blir stopp i deras system. Så irriterande med 15 minuter. Hittade en resa där jag ville ha så lång layover som möjligt där man landade 13:30 och flyger ut 13:45 dagen därpåDet är säkert så att deras dator säger till om någon försöker att stanna längre än 24 timmar mer än ett ställe (destination) därför tror jag inte att man kan klämma in stopover på en Star Alliance award.
Undantaget är att man får tidtabellsändring efter bokning så att layover råkar att blr över 24 timmar men som sagt jag tror inte att man kan boka så från början.
Det går inte, kan inte minnas att någon postat att de kunnat ha stopp länge än 24h0m.Tack. Editerade mitt inlägg.
Okej. Kanske finns någon här inne som prövat tänja på gränsen någon/några minuter över 24h.
Tack. Editerade mitt inlägg.