Senaste nytt

SAS Meet and Greet Stockholm 23 Maj 2017

Exakt, det är det som är min poäng. Det är just därför det är ganska allvarligt att hävda att källan är Rickard Gustafsson. Hade @Ricci bara skrivit att "Hörde från Gustafsson att de behöver spara eller ta in pengar" hade det såklart vart lugnt.
Jag förstår inte varför du är så upprörd över den här saken. @Ricci skrev bara "rykte" om nyemission. Inte så att det BLIR nyemission.

DIs artikel skriver att "Han nekar inte till att en nyemission finns med i den paletten.". Sedan får man göra egen bedömning om/när det blir nyemission.

Jag förstår inte varför du är så upprörd över den här saken. @Ricci skrev bara "rykte" om nyemission. Inte så att det BLIR nyemission.

Är aboslut inte upprörd. Ber om ursäkt om det framstår så, ska tänka på hur jag formulerar mig. Eftersom jag jobbar med sånt här vet jag hur känsligt det är. Att hänger på hur man formulerar sig, t.ex.

"Rykten från Rickard Gustafsson om en nyemission gör inte saken bättre" implicerar att informationen kommer från Rickard Gustafsson. Inte okej och en brottsanklagelse.

"Efter Rickards Gustafsson uttalande om sparinsatser ryktas det om nyemission". Det är okej.

Är det ingen mer än jag som skulle prioritera en bemannad bar framför gym i loungerna på hemma baserna? :cool:
Alla som reser i tjänsten tycker säkert det är jättebra ;-)

Min högsta önskan skulle vara bättre mat och dryck (öl). Kommer personligen inte nyttja något gym men hoppas det finns andra som uppskattar det mer och får möjlighet att få dagliga träningen i väntan på planet.

Visst vore det trevligt med en bemannad bar, men jag skulle nog nöja mig med (som palmen säger) lite mer ölsorter och spritsorter. Och bättre/störra utbud på mat.

Håller helt med om att bättre mat och lite roligare öl och annan dryck vore på sin plats, framförallt med tanke på de förbättringar som redan gjorts ombord. Och borde gå före en bemannad bar, men tanken på gym i lounger förstår jag inte alls (trots att jag annars gärna går på gym).

• Gilla
Reactions: obs
Toppen