Funcadelic
Medlem
Jag gillar när loungen är mer än ett ställe med några fåtöljer, tidningar och gratis mat/alkohol. För mig är loungerna mest ett ställe att äta/dricka och/eller jobba, samt att sitta lite mer bekvämt och förhoppningsvis lite mer i lugn och ro. Det är strålande att det finns fler alternativa aktiviteter i loungen, och just träningen är något som blir lidande för mig när jag reser. Och angående prioritering/kostnader hos SAS utgår jag ifrån att detta görs tillsammans med någon partner, så att man på så sätt delar kostnaderna. Hoppas man kan få låna handduk (och varför inte träningskläder!)
I övrigt tror jag att man försöker testa lite olika saker i loungerna. En kollega till mig fick för en tid sedan, jag vill minnas att det var under ett besök i OSL-loungen, svara på en enkät om han skulle uppskatta en barista i loungen (ja), samt om han skulle kunna tänka sig betala för en barista-fixad kaffe i loungen (nej)
I övrigt tror jag att man försöker testa lite olika saker i loungerna. En kollega till mig fick för en tid sedan, jag vill minnas att det var under ett besök i OSL-loungen, svara på en enkät om han skulle uppskatta en barista i loungen (ja), samt om han skulle kunna tänka sig betala för en barista-fixad kaffe i loungen (nej)