Senaste nytt

[SEMI LIVE]Nu skall guldet bärgas - min första milagerun

Följer er "live" via Flightradar24. Ser att rutten strax tar er in över Kazakstan!

Kul rapport. Tar gärna en rapport om dryckesutbudet och särskilt om deras signaturdrink. Är lite inne på att göra en idag och då vore det kul med en expertbedömning av dig!
Jag kunde som sagt inte beställa signaturdrinken eftersom de hade glömt att lasta med rabarberjuice.

Matserveringen började med Förrätt och bröd:
WP_20170512_16_50_23_Pro.jpg
Här valde jag köttalternativet som bestod av kallskuret och det och desserten var det godaste.
Dryck fick bli Champagne.

Varmrätten tog jag ingen bild på men även där blev det köttalternativet "Grilled Iberico pork..." köttet var segt, ingen höjdare men det gick ner.
Här drack jag rödvin Pinot Noir alternativet.

Desserten blev som vanligt en höjdare och där tog alla alternativ på menyn:
WP_20170512_17_47_24_Pro.jpg

Efter det blev det kaffe och en Mackmyra Whisky den var faktiskt helt ok.

Allt som allt var det en helt ok måltid, jag har dock fått bättre.

Personalen på denna flygningen var mycket trevliga och det gjorde hela resan till ett rent nöje.
Jag försökte sen få lite sömn men jag har mycket svårt att sova på flygplan trots fully flat businessstol men jag tror jag sov ca 3 -4 timmar.

Sen blev det frukost innan landning, inget speciellt men det var gott att få lite mat så man stod sig lite.

Så nu blir fortsättning imorgon bitti när jag kommer till loungen inför hemresan, nu måste jag sticka ut och "göra" stan...

Nu behöver jag verkligen er hjälp, jag missade mitt flyg hem och jag försöker ringa till SAS men ingen svarar på grund av EB uppgraderingen.

Jag sitter just nu på flygplatsen, där sa dom bara i gaten att jag var ombokad till morgondagens flight men dom kunde inte säga något mer.

Finns det någon annanstans man kan ringa ?

Nu behöver jag verkligen er hjälp, jag missade mitt flyg hem och jag försöker ringa till SAS men ingen svarar på grund av EB uppgraderingen.

Jag sitter just nu på flygplatsen, där sa dom bara i gaten att jag var ombokad till morgondagens flight men dom kunde inte säga något mer.

Finns det någon annanstans man kan ringa ?
Testa vanliga supporten om man är guld ska de svara dygnet runt. Eller var det dit du ringt?

Toppen