Brukar bli så med kasst internet. Inget händer så man testar att trycka igen, inget händer... Helt plötsligt har det postats fler ggrDr. Miles skrev:Du får trycka på F5 (om det är en dator) innan du postar nytt i tråden.Du har postat samma inlägg 4 gånger nu.Klicka för att utvidga...
Vore jag politisk kommentator skulle jag skrika: "tydlig högersväng i Kina".Brandten skrev:Bra sväng nyss...!?Klicka för att utvidga...
Har jag räknat rätt så blir det drygt 20000 p och det kommer precis att ta mig över gränsen till guld.Pany skrev:Hej Andreas,Får man fråga hur många poäng du drar in på denna resa?Lycka till på ditt lilla äventyr. Glöm inte kaviarenKlicka för att utvidga...
Jag kunde som sagt inte beställa signaturdrinken eftersom de hade glömt att lasta med rabarberjuice.Tockstew skrev:Följer er "live" via Flightradar24. Ser att rutten strax tar er in över Kazakstan!Kul rapport. Tar gärna en rapport om dryckesutbudet och särskilt om deras signaturdrink. Är lite inne på att göra en idag och då vore det kul med en expertbedömning av dig!Klicka för att utvidga...
Vilka slarvpellar.........hoppas på bättre lycka den 24/5 när vi drar till New York.Andreas.Net skrev:Jag kunde som sagt inte beställa signaturdrinken eftersom de hade glömt att lasta med rabarberjuice.Klicka för att utvidga...
Testa vanliga supporten om man är guld ska de svara dygnet runt. Eller var det dit du ringt?Andreas.Net skrev:Nu behöver jag verkligen er hjälp, jag missade mitt flyg hem och jag försöker ringa till SAS men ingen svarar på grund av EB uppgraderingen.Jag sitter just nu på flygplatsen, där sa dom bara i gaten att jag var ombokad till morgondagens flight men dom kunde inte säga något mer.Finns det någon annanstans man kan ringa ?Klicka för att utvidga...
Ja det var dit jag ringdepalmen skrev:Testa vanliga supporten om man är guld ska de svara dygnet runt. Eller var det dit du ringt?Klicka för att utvidga...
Vad är det du vill ha hjälp med? Om du missat flyget pga dig själv, hur ska dom kunna hjälpa dig?Andreas.Net skrev:Ja det var dit jag ringdeKlicka för att utvidga...
Jag frågade mest för att se om någon hade något tips hur jag skall göra, just kan man inte ringa till sas.MrDollar skrev:Vad är det du vill ha hjälp med? Om du missat flyget pga dig själv, hur ska dom kunna hjälpa dig?Om du betalat resan med Amex kanske dom kan göra något?Klicka för att utvidga...
Pröva ring till Amex om du har dom och betalade resan med Amex. Tror dom har någon som svarar 24/7Andreas.Net skrev:Jag frågade mest för att se om någon hade något tips hur jag skall göra, just kan man inte ringa till sas.Klicka för att utvidga...
Jag har Amex Elite och hela resan är betald med det kortet, jag får testa med dem.MrDollar skrev:Pröva ring till Amex om du har dom och betalade resan med Amex. Tror dom har någon som svarar 24/7Klicka för att utvidga...