Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att planera vinterns 2-4-1. Behöver era kreativa tankar och ideer hur/var vi ska åka. Vi ska satsa på LH F från FRA men måste ju boka nåt annat först. Tanken är att vara borta två-tre veckor med att börja med några dagar i Tokyo och resten på en öde paradisstrand nån annanstans söderut i Asien. Eller Sydney eller kanske Maldiverna.
Hur får man ihop det med zonreglerna?

• Gilla
Reactions: Gus
Dags att planera vinterns 2-4-1. Behöver era kreativa tankar och ideer hur/var vi ska åka. Vi ska satsa på LH F från FRA men måste ju boka nåt annat först. Tanken är att vara borta två-tre veckor med att börja med några dagar i Tokyo och resten på en öde paradisstrand nån annanstans söderut i Asien. Eller Sydney eller kanske Maldiverna.
Hur får man ihop det med zonreglerna?

Låter kul!
Att tänka på om du bara har en voucher: reglerna tillåter endast stopover i Max 24 h.

Du kan inte välja att stanna på två resmål.

• Gilla
Reactions: Gus
Hur är det nu, skall boka två vuxna och två barn, där de två vuxna är med 2-4-1 och barnen är vanlig awards. Även om det bara är SAS så går det inte att boka så via hemsidan. Skall jag ringa till Tallinn och de bokar allt åt mig (har väl varit tillfällen då de inte velat boka vanliga awards) eller skall jag boka vanliga awards och sen ringa Tallinn inom 24 timmar och så applicerar de vouchern?

Om du har vouchern nu så kan du boka och sen ringa Tallinn efteråt och applicera, dock ska det väl vara i anknytning till att man gör bokningen och inte 3 månader senare.
Har man inte vouchern ännu ska det inte gå enligt det som rapporterats tidigare.

Hur är det nu, skall boka två vuxna och två barn, där de två vuxna är med 2-4-1 och barnen är vanlig awards. Även om det bara är SAS så går det inte att boka så via hemsidan. Skall jag ringa till Tallinn och de bokar allt åt mig (har väl varit tillfällen då de inte velat boka vanliga awards) eller skall jag boka vanliga awards och sen ringa Tallinn inom 24 timmar och så applicerar de vouchern?
Jag citerar mig själv, och @palmen några sidor tillbaka. Inga problem att boka via hemsidan och sen ringa Tallinn och så applicerar de vouchern. Jag hade såklart redan vouchern och bokade via hemsidan några minuter innan jag ringde Tallinn.

Kanske något att ha med på förstasidan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen