Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
2 biljetter i First är inga problem med Lufthansa om du kan tänka dig destinationerna runt NY och sen även Chicago och Houston. Vidare flighter med united i USA är bara att lägga till men det är ltie dåligt med dom för det mesta. Går även att åka till Dallas med rätt god tillgänglighet. Har sett 5 F-platser till Chicago förra året med Lufthansa First på samma flight.

Åh det var ganska positivt ju! Då ska jag föröska hålla mig till dessa destinationerna! Tusen tack!

Mexico är också ett alternativ där det går att hitta First med Lufthansa. Inte så fasligt lång flygning sedan MEX-LAX där ni kan prova AeroMexicos Dreamliner eller försöka hitta award med United.

Mexico är också ett alternativ där det går att hitta First med Lufthansa. Inte så fasligt lång flygning sedan MEX-LAX där ni kan prova AeroMexicos Dreamliner eller försöka hitta award med United.
Har tittat en hel del på awards mellan Mexico och Los Angeles, men det var väldigt svårt att hitta något på direktflighterna, man var ofta tvungen att flyga via Houston eller något annat ställe. Men Mexic City är helt klart ett alternativ om man vill ta den "genvägen"

I vilken kabinklass?
First. Har bara kollat "trollerilådan" nu, inte dubbelkollat mot United/ANA. 11 avgångar idag.
screenshot-awards.nu 2017-04-07 09-42-47.png

Har jag förstått rätt att följande går:

Jag har en Amex voucher 2-4-1. Halva totalsumman poäng kan dras från respektive resenärs konto ? Trodde att det var obligat att samtliga poäng drogs från kontot som Amex voucher. "Tillhörde"

En fråga, om jag vill resa till Asien och Singapore från Europa och hem via Dubai. Är detta möjligt att göra med poäng motsvarar en resa tur-retur Asien (east Asia)?

• Gilla
Reactions: Gus
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen