Senaste nytt

1110 p för 1 kr - prenumeration DN

Någon mer som det ser ut såhär för? Jag vill säga upp men jag hittar inte knappen "ändra". Och konstigt att det ser ut som att jag har prenumeration i bara en dag!? Jag trodde man fick den i en månad?

Screenshot_20170329-170707.png

Jag får psykbryt på den j-a SAS shoppingsajten! Är den gjord bara för att skapa problem!?
Fastän jag har varit inloggad så har det ena köpet inte registrerats. Och ingen logg på att jag ens varit inloggad.
Har skrivit och klagat.
Vad säger ni - brukar SAS ordna upp i sånt här?

Jag får psykbryt på den j-a SAS shoppingsajten! Är den gjord bara för att skapa problem!?
Fastän jag har varit inloggad så har det ena köpet inte registrerats. Och ingen logg på att jag ens varit inloggad.
Har skrivit och klagat.

Menar du att poängen inte ligger som kommande? Tog mig över 1 dygn innan dom visade sig för mig.

Har skrivit och klagat.
Jag har samma problem. Är övertygad om att portal-jä-len enbart är skapad för att driva oss till vansinne. Det enda butik som funkar för mig är cdon.se. I princip alla andra butiker strular....

• Gilla
Reactions: Gus
Verkar vara en avslutad kampanj nu även fast den finns kvar i portalen. Det är iallafall beskedet man får på DN's sida

Har någon fått en faktura eller lyckats betala 1kr? JAg har svårt att se att poängen skulle överföras om man inte betalar något?

Har någon fått en faktura eller lyckats betala 1kr? JAg har svårt att se att poängen skulle överföras om man inte betalar något?
Det har inte dragits 1 kr för mig, förra gången fick jag dock 554p utan att betala 1 kr så jag tror inte att det finns en sådan koppling. Jag gissar att poängen betalas ut från shopen då de fått betalt (för poängen) i sin tur. Det är nog förklaringen till varför det dröjer så länge från vissa företag.

Toppen