Vanliga EB kundservice då? De brukar vara bättre på att rätta till fel och kundhanteringMin erfarenhet är att det kan ta månader (om man får svar) tyvärr... jag skrev till dem för 1-2 veckor sedan och jag har inte hört något än.
De har tyvärr inget att göra med onlineshopping som drivs av plusdeal.dkVanliga EB kundservice då? De brukar vara bättre på att rätta till fel och kundhantering
Cool autocorrect på AA du harJag syftar på formuläret man kan fylla i om något med poäng är fel (onlineshopping) Numera får man (jag i alla fall) inte ens ett mail när man har fyllt i formuläret.
Ett svar har jag inte fått, de bara ändrar eller skiter i det. Min uppfattning![]()
Ja kanske, men som EB-kund struntar jag faktiskt i vem SAS har som underleverantör. De får ta ansvar.De har tyvärr inget att göra med onlineshopping som drivs av plusdeal.dk
Fast här handlar det ju inte om en underleverantör, utan en oberoende partner. Framgår antagligen ganska tydligt om man faktiskt läser igenom villkoren innan (vilket självklart ingen gör, men de finns där). Sas har bara gett dem tillåtelse att använda deras varumärke.Ja kanske, men som EB-kund struntar jag faktiskt i vem SAS har som underleverantör. De får ta ansvar.
Absolut, skadar inte att upplysa EB om att Plusdeal missköter sig. Men de kan inte korrigera dina poäng.Ja kanske, men som EB-kund struntar jag faktiskt i vem SAS har som underleverantör. De får ta ansvar.