Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Loungen på ARN T4 är stängd på lördagar, så jag sitter och gäspar vid gate 32 och väntar på SK 151 till GOT. Träffade lite bekanta på planet från KRN som också ska ner till Göteborg.

Sitter i loungen på BLL, riktigt trevlig lounge, stor med utsikt över hela flygplatsen. Väldigt lungt så här en lördagmorgon. Nu vidare mot AMS och sen ARN.

Sitter i loungen på BLL, riktigt trevlig lounge, stor med utsikt över hela flygplatsen. Väldigt lungt så här en lördagmorgon. Nu vidare mot AMS och sen ARN.
Intressant routing..Mileage run eller bara avsaknad av alternativ? .Är det någon som flyger BLL-CPH efter Cimbers konkurrs.

Intressant routing..Mileage run eller bara avsaknad av alternativ? .Är det någon som flyger BLL-CPH efter Cimbers konkurrs.

Haha ja den är kanske lite märklig men faktum är att det är snabbaste vägen hem här ifrån en lördag då det inte går några direktflyg annars så är ju BA (Sun air) till Bromma smidigast.

Just nu i Scandinavian lounge CPH lugnt o stilla som vanligt på en lördag.
Intressant det där med BLL någon som vet en bra rutt från GOT dit ner. Har troligen en massa jobb i området och sticker redan imorgon men då med bil :(

Har just satt mig i SAS SL på ARN T5. Det är rätt mycket folk här tycker jag för att vara en söndagkväll. Misstänker att det är många, som likt mig, ska till möten tidigt imorgon och därför åker idag.

Jag är iaf nöjd - det finns bubbel här och väl framme i Oslo väntar en natt på Park Inn (dvs 44k poäng).

Hälsningar från SAS Business Lounge GOT. Riktigt lugnt, räknar in 10 personer. Ett glas vatten är allt jag mäktar med idag efter en gastronomisk helg. Hem med SK449 till CPH.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen