Agö
Medlem
Jag ser fortfarande inte varför loungepersonalen ska ställa personliga frågor som de inte alls har med att göra. En regel är en regel. Får man ta med sig en gäst så får man det utan att detta ska ifrågasättas av någon. Det är helt ohållbart att sätta sådana gränser. På det här forumet har vi ju till och med en tråd som är till för att man ska kunna gästa någon eller bli gästad.
Jag anser att det är flygbolaget som har privilegiet att få oss som resenärer, inte tvärtom. De flesta av oss spenderar skapligt mycket pengar varje år inom en viss eller vissa allianser. Då är det naturligt att få något tillbaka utan att behöva bli ifrågasatt av loungepersonal.
http://www.sas.se/allt-om-resan/Infor-resan/Lounger/Tillgang-till-lounge/
Ta med en gäst
Som EuroBonus Guldmedlem får du ta med dig en gäst både när du besöker SAS egna lounger och Star Alliances lounger. I SAS lounger får du också bjuda med din närmaste familj när ni reser med SAS, Blue1, Wideroe eller andra medlemmar i Star Alliance.
Jag anser att det är flygbolaget som har privilegiet att få oss som resenärer, inte tvärtom. De flesta av oss spenderar skapligt mycket pengar varje år inom en viss eller vissa allianser. Då är det naturligt att få något tillbaka utan att behöva bli ifrågasatt av loungepersonal.
http://www.sas.se/allt-om-resan/Infor-resan/Lounger/Tillgang-till-lounge/
Ta med en gäst
Som EuroBonus Guldmedlem får du ta med dig en gäst både när du besöker SAS egna lounger och Star Alliances lounger. I SAS lounger får du också bjuda med din närmaste familj när ni reser med SAS, Blue1, Wideroe eller andra medlemmar i Star Alliance.