mha321
Medlem
Har de sagt något att den ska utgå?Helt förträngt den. När ska den egentligen utgå? Har inte sett någon beställa knäckemackan på ett bra tag.
Jag har sett någon enstaka beställa den. Men det är inte vanligt.
Har de sagt något att den ska utgå?Helt förträngt den. När ska den egentligen utgå? Har inte sett någon beställa knäckemackan på ett bra tag.
Man tycker ju att vissa produkter borde utgå om efterfrågan är låg.Har de sagt något att den ska utgå?
Jag har sett någon enstaka beställa den. Men det är inte vanligt.
Fast om de har långt "shelf life" så är det ju ekonomiskt om de finns kvarMan tycker ju att vissa produkter borde utgå om efterfrågan är låg.
Haha, tanken är väl iofs att de ska sälja i Go också. Lex Polarrulle.Fast om de har långt "shelf life" så är det ju ekonomiskt om de finns kvarMenyn "ser bättre ut", men kostnaden är noll!
(Mja, det kanske inte riktigt går att räkna hem, det kostar ändå en del att släpa runt på dem uppe i luften)
Jag brukar köpa en grön Wasa knäcke på Pressbyrån ibland, bara för att liksom...Helt förträngt den. När ska den egentligen utgå? Har inte sett någon beställa knäckemackan på ett bra tag.
Sorry för det!Ni får ursäkta pekpinnen, men vi ska inte publicera namn på medarbetare i kundtjänst eller liknande.
Har redigerat bort dessa namn i inläggen som varit.
/Moderator
Jag såg någon beställa den nov-dec förra året! Undra hur utgångsdatumet är på det smuliga wasabrödet egentligen? Måste beställa det nästa gång för att kolla utgångsdatumHelt förträngt den. När ska den egentligen utgå? Har inte sett någon beställa knäckemackan på ett bra tag.