Senaste nytt

SAS nya hemsida

Homer

Medlem
Webshoppen har de tydligen också lyckats sabba, två köp från CDON (som jag ALDRIG haft problem med tidigare) blev inte registrerade...
 

aldrighemma

Medlem
Ny intressant "funktion", varje gång man länkas in på classic siten (visa vissa bokningar, seating, cash+points etc...) så kommer nu följande ruta upp:
Skärmklipp.PNG
Den dyker även upp på flysas.com och lägger sig kvar mitt på sidan vilket gör det väldigt svårt att boka. Proffsigt!
 

mha321

Medlem
Snyggt. De hade väl säker planlagt för att allt skulle vara över på det nya vid det här laget och därför togs förnyelsen bort ur både budget och planer. Och så glömde man lägga tillbaks den när allt blev försenat. Klantigt, men inte ovanligt.


OT: ytterligare en anledning att hålla sig borta från produkter som håller på med sådant otyg som att slänga sådant rakt i ansiktet på besökaren och sabba siten. Det finns många bättre sätt att påminna kunden om att de inte förnyat.
 

AABack2ARN

Medlem
Snyggt... Om jag förstår saker är EPiServer ett Content Management System. Det känns som om SAS inte bara skulle betala licensen utan faktiskt också säkerställa att nyttja funktionaliteten i ett CMS med rätt information ;)
 

mha321

Medlem
Snyggt... Om jag förstår saker är EPiServer ett Content Management System. Det känns som om SAS inte bara skulle betala licensen utan faktiskt också säkerställa att nyttja funktionaliteten i ett CMS med rätt information ;)

Stämmer, det är det. Det är nog dock inte i det lagret problem ligger :)
 

agehall

Medlem
Snyggt... Om jag förstår saker är EPiServer ett Content Management System. Det känns som om SAS inte bara skulle betala licensen utan faktiskt också säkerställa att nyttja funktionaliteten i ett CMS med rätt information ;)
Mer troligt att fel licensnyckel installerats (eller inte alls installerats).
 

Canadien

Medlem
EpilepsiServer är nog ett av de jobbigaste system att förvara sitt content i. Orsakat många utbrända personer på en av mina tidigare arbetsplatser. Har inte hört någon säga något gott om EPI.
 

agehall

Medlem
Har inte hört någon säga något gott om EPI.
Du har inte pratat med konsulterna som jobbar i det! De gnuggar händerna varje gång någon funderar på EPI... Sist en kund lämnade oss för EPI så höll de på i över ett år för att bara bygga upp samma funktionalitet som de redan hade innan och få den tillräckligt stabil för att det skulle vara tänkbart att visa upp den publikt. :)
 
Toppen