Remington Steele
Medlem
Tråkigt. Snålt.Jag fick 0 poäng
Tråkigt. Snålt.Jag fick 0 poäng
Så olika man tänker, här hade jag beskrivit hela resan dvs ut och hemresan och belyst/berömt crew och beskrivit stolen och wifi-problemen i samma, jag skulle säga att man har chans att få mer för flera problem än att utelämna det för det i sig inte ersätts så mycket...På sk945 till ORD i lördags fungerade inte wifi alls. Jag hade bestämt med kund att arbeta och maila under resan.
Men med tanke på denna tråd och att ersättningen trots allt tycks vara "dalande" så valde jag att skicka in beröm till crew istället! De gjorde ett kanon jobb den dagen.
Dock var min stol trasig på sk946 till ARN på vägen hem. Det hoppas jag verkligen att SAS kompenserar för...
Fick du kompensation för att du berömde crew? Du nämnde alltså ingenting om trasig wifi och stol?Jag fick svar från SAS nu! (inom bara några få timmar alltså) Utan att nämna några siffror så är jag riktigt nöjd med min kompensation och jag hoppas även att aktuell besättning får höra hur nöjd jag var med deras arbete.
Fick du kompensation för att du berömde crew? Du nämnde alltså ingenting om trasig wifi och stol?