Hehe... Du menar så att vi inte bara sitter där och hyllar dem för att briljanta satsningar och deras tydliga kommunikation..?Behöver ni några punkter att ta upp?
Jag har på min agenda:
* Otydlighet i servicekoncept. Vad ingår när? Vad är Plus idag? Varför är det så svårt att förstå vad som gäller?
* Förmåner som EBD, framförallt som Plusresenär på short-/mediumhaul
* Prioriterat sätesval som EBD i Plus
* Livet efter JetTime: Framtidsplaner för GOT-CPH
* Uppföljning av min klassiska käpphäst om avsaknaden av vettiga bokningsklasser på GOT-CPH. Det har blivit bättre i Go, men inte i Plus. SAS Plus via CPH orkar numer inte att hänga med i priskonkurrensen från Lufthansas Business-kabin.
Sen vore det skoj att höra lite om framtida planer för GOT och ev. utrikesdestinationer. Hur har det gått med funderingarna på att erbjuda sådana i och med nya CRJer på väg in?
Någon som herr @Agö vill skicka med mig?
Han börjar bli van. Anders kör ju numer pendlarmöten två gånger per år i Göteborg, efter London-intermezzot...Tänk att vara SAS-representant på 12-mötet med detta gäng vargar...