Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försenat flyg till Stockholm så hänger i Lufthansa Business Lounge i München. Ganska fullt här (som vanligt med LH loungerna tycker jag) men verkar relativt nytt och fräscht (hela terminalen?)

Tar en latte och kollar utsikten. Är proppmätt efter flyget så även om maten såg bra ut här får jag inte ner en bit till.
5f9e989311dc02cd0172e08e11237cc3.jpg

@Glenn E: Fick du pröva a-la carte delen också? Ritkigt bra mat senast jag var där. Har besökt loungen två gånger och bägge gångerna har jag och frun varit i det närmaste ensamma. Mycket trevlig lounge tycker jag :)
Nja jag var förbi där och beställde en Caesar sallad som smakade bra.
Jag var inte så hungrig så jag tog ingen varmrätt.

Til lykke @Glenn E - Dejlig, "klassisk" 1st class lounge - jeg var der for nylig og kom - efter anmodning - ind på en business ticket med MH. Jeg sov der om natten i deres små, udmærkede "slumber"-chambers. Så du cigar-stuen?
Ja jag såg cigarr rummet.
Fina skinn fåtöljer där.
Normalt kommer man ju in om man är Oneworld emerald ifall man inta har första klass boardingkort.

Hälsningar från Qantas lounge i Singapore. Riktigt fräsch lounge! Har sällan väntat såhär mycket att få komma hem. Har varit på Koh Samui 10 dagar, sedan 2 nätter i Singapore. Koh Samui har ni säkert läst om. Och i natt fick minstingen spysjuka. Gläder inte så mycket att få sitta på rad 1, kan bli en riktigt jobbig natt. Hoppas medicinerna vi fick i Singapore hjälper.

Ouch låter inget vidare. Hoppas ni får en ok hemresa och att medecinen hjälper. Men om medicinerna hjälper väldigt bra kanske ni skall undvika att visa upp dem i tullen ;)

Nu är jag på Finnairs lounge i Helsingfors. Schengen loungen.
Vilket mat utbud det är här jämfört med SAS loungerna!
Jag kom hit från Paris med Finnair och det var också mycket bra.
Väldigt god varm mat.
Slår ju både BA och Lufthansa helt klart.
Och Ittala glasen är fina.:)
Nu väntar snart AY677 mot Göteborg .

Attachments

• IMG_1649.JPG
    IMG_1649.JPG
    87,4 KB · Visningar: 248
  • IMG_1650.JPG
    IMG_1650.JPG
    58,8 KB · Visningar: 245
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen