Senaste nytt

Vilka förmåner ombord ska man "fajtas" för?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast i vissa fall måste du ju acceptera det. Är personen bakom så lång att knän tar i stolen framför så kommer ju såklart inte din upplevelse vara så trevlig. Och hur skulle du "inte acceptera det"?
Min kommentar angående spark gällde mer folk som lägger upp fötterna mot mitt ryggstöd, och barn som leker osv. I SAS Plus så tror jag inte många är så långa att deras ben inte ryms trots full recline. Jag har i alla fall aldrig sett det problemet,

Det ska till en väldigt lång person i SAS Plus på longhaul om de ska slå i stolen framför. I economy är det ju en annan femma. Lutar någon stolen ner i mina knän så kommer de känna mina knän och det blir ju tyvärr väldigt oskönt för alla.
Det har du helt rätt i gällande SAS Plus. Dock kändes den kommentar jag svarade på mer generisk.

Det är det jag menar också det sista du skriver. Även om man anser att det inte är förhandlingsbart, så ändrar man nog snabbt uppfattning när man har ett par knän i ryggen hela tiden.

Normalt sett så vinklar man ju bak sin stol när mat och dryck är färdig. Om han bakom dej också vinklat sin stol något så borde väl TVskärmen funkat?

Det är ju så man får göra i Sas plus. Lutar den framför maximalt får man själv luta sig bakåt för att kunna se på skärmen. Jag håller med de som menar att min stol är min. Alla som köpt sas plus får gått finna sig i att det ev blir en lutning mot dem. Bara luta sig själv så är problemet mer eller mindre löst. Dock ej ok vid måltider tex.

Hade det inte varit meningen att man skulle kunna luta bak stolen så hade den tillverkats på annat sätt. Men såklart, är det middagsdags och trångt så har man inte stolen nedfälld osv. Det bästa är annars att åka i sådana kabinklasser som gör att man inte behöver bekymra sig om detta :rolleyes:

Då har du nog haft tur att inte ha någon med långa ben bakom dig. Oavsett vad, min poäng är att uppstår det en situation så löser man den allt som oftast bäst med att prata med den andra.

Prata kan man, det är där jag vänligt men bestämt kommer att meddela att min stol fälls bakåt.

• Gilla
Reactions: Gus
Hvis man insisistrer på sin ret og generer den bagvedsiddende har man jo erklæret krig i de næste 10 timer! Og da sidder ens hals og hoved meget udsat. Personerne bagved kan jo genere på mange måder hvis de ikke kan lide dig. Involvér evt staff, men overvej om du gider slås med dem bagved i 10 timer...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen