Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Jag tycker kampanjen var bra någon vecka sen, det gjorde att jag avbokade min resa med annat bolag och bokade resa i PLUS och började mer hardcor samla EB poäng (Tack BC! :mad::confused:), nu vrider och vänder man på allt och styr så mycket man kan till vissa kort för poängen :D.

Priserna i GO va riktigt bra men det blev PLUS, om dom var billiga eller inte vet jag ej men jag tyckte hårdvaran var bättre för lite mindre summa som för det andra bolaget med snarlik hårdvara.

Så som @palmen säger, passar inte alla men alltid någon, och förhoppningsvis genererar det mer i ev framtiden.
 
Det beror på vad man vill mäta.
Nej, mängden inlägg eller visningar i en tråd är alltid en dålig värdemätare. Inte minst i det här fallet. Många visningar i den här tråden säger absolut ingenting om hur bra erbjudanden denna kampanj innebär, inte heller om erbjudanden blivit sämre senare tid.

De som har släkt och familj utspridda i Sverige var nog en bra målgrupp. Har man jobb att utföra i Umeå så passade det säkert bra också
Men är det "Nu eller aldrig"? Eller "Nu eller vilken vecka som helst"?
 
Jag kan hålla med att sätta inrikes inte är riktigt "Nu eller aldrig".
"Nu eller aldrig" signalerar ju lite just dom där stora resorna som man kanske bara gör en gång.
Men det är ju lite så företag gör ibland.
Är du och handlar har du ofta köp 2 för xx:- och så sparade du 2öre.
Samma här, dom har en kampanj och behöver slänga in något, dom hade inget bättre och då slänger dom in lite inrikes som igentligen kanske passar i en typ "mellandagsrea" men man måste ju fylla kampanjen med något.
 
Nej, mängden inlägg eller visningar i en tråd är alltid en dålig värdemätare. Inte minst i det här fallet. Många visningar i den här tråden säger absolut ingenting om hur bra erbjudanden denna kampanj innebär, inte heller om erbjudanden blivit sämre senare tid.


Men är det "Nu eller aldrig"? Eller "Nu eller vilken vecka som helst"?



Jag kan hålla med att sätta inrikes inte är riktigt "Nu eller aldrig".
"Nu eller aldrig" signalerar ju lite just dom där stora resorna som man kanske bara gör en gång.
Men det är ju lite så företag gör ibland.
Är du och handlar har du ofta köp 2 för xx:- och så sparade du 2öre.
Samma här, dom har en kampanj och behöver slänga in något, dom hade inget bättre och då slänger dom in lite inrikes som igentligen kanske passar i en typ "mellandagsrea" men man måste ju fylla kampanjen med något.




Men de kör ju Now or Never varje vecka. Det är deras kampanjnamn. Det betyder inte i SAS fall att erbjudandet någonsin aldrig återkommer.

Själv kollade jag på en jobbresa i februari till Göteborg. Den kostade totalt 650:- tur och retur. Dagen efter 1600:-
Ibland passar det, ibland inte.
 
Men de kör ju Now or Never varje vecka. Det är deras kampanjnamn. Det betyder inte i SAS fall att erbjudandet någonsin aldrig återkommer.

Själv kollade jag på en jobbresa i februari till Göteborg. Den kostade totalt 650:- tur och retur. Dagen efter 1600:-
Ibland passar det, ibland inte.
Visst kan det vara så att jag hakar upp mig på namnet, som jag inte tycker hänger ihop med magnituden av erbjudandet. I ditt fall är det dock svårt att veta om priset gick upp just för att bokningsläget blev ett helt annat efter kampanjen. Det skulle vara intressant att se priser för ett stort antal exempel precis innan kampanjen startar respektive direkt efter att den dragit igång. Jag ska ta mig en titt nästa torsdag!
 
Visst kan det vara så att jag hakar upp mig på namnet, som jag inte tycker hänger ihop med magnituden av erbjudandet. I ditt fall är det dock svårt att veta om priset gick upp just för att bokningsläget blev ett helt annat efter kampanjen. Det skulle vara intressant att se priser för ett stort antal exempel precis innan kampanjen startar respektive direkt efter att den dragit igång. Jag ska ta mig en titt nästa torsdag!
Bara de inte kör en Elgiganten och höjer priserna nån dag innan så de kan sen rea ner det till orginalpris ;)
Bäst du screenar allt minst ett par dag innan :D
 
Jag såg reklam nyss om att de har 1 miljon billiga biljetter nu så antar att det är det snart och inte blir någon now or never...
 
Toppen