Senaste nytt

Få 50000 Club Carlson poäng extra för en natt

Gäller 50K poäng extra erbjudandet även på de billigaste rummen, där man normalt inte tjänar poäng? Eller måste det vara de dyrare rates.

Gäller 50K poäng extra erbjudandet även på de billigaste rummen, där man normalt inte tjänar poäng? Eller måste det vara de dyrare rates.

Jag har aldrig sett rum som inte ger poäng, har du något exempel på rum man kan boka som inte ger poäng?

Som av en slump sprang jag över den här tråden och har nu reggat mig för 50 000 poäng. Har nämligen en Radisson vistelse som väntar redan nästa vecka...

Tack för bra tips! :)

Fick mina 50.000 poäng idag! Snacka om snabba puckar!!!!!!

Om inget oförutsett händer kommer jag ha gjort en grand slam innan början av nästa vecka. En natt på Country Inn i Grand Rapids, Minnesota, en natt på Radisson Bloomington vid Mall of America i Minneapolis och sen en natt på Park Inn i Sault Ste Marie i Michigan. Det bådar mycket gott för en höstsemester!

Jag åker till Riga den 8 juni med 7 vänner och hade dessvärre redan bokat hotell. Pga av detta erbjudande så bokade jag en natt på Radisson bara för att få de extra poängen. Mina vänner som jag åker med tycker att jag är riktigt knäpp med 2 bokade hotell....:).

Jag har aldrig sett rum som inte ger poäng, har du något exempel på rum man kan boka som inte ger poäng?
Står tydligen att man på de allra billigaste rummen inte tjänar några poäng alls. Iaf när jag kikade på Radisson Lisboa, för 16-17 Jun. Eller kan jag ha läst fel?

Varje utlagd dollar ger poäng hos CC

När vi var på Svalbard tror jag att jag sprätte iväg 3-4000 kr på ett par utflykter som ordnades av "externa" arrangörer, men som jag tog på rummet. Dessa gav 20 p/dollar + 50% guldbonus. I det här fallet var de jäkligt generösa.

Toppen