Senaste nytt

Få 50000 Club Carlson poäng extra för en natt

Fattar jag det rätt att att min Bokning som gäller imorgon måste bokas av och där efter bokas om för att man skall få vara med i detta erbjudandet? (bokades för en månad sen)

Hej

Dom har ändrat detta nu :)

We would like to apologize for some confusing information about the terms of the Big Night Giveaway. The promotion was intended to be for new reservations only, however we inadvertently communicated it would be valid on existing reservations.

Guest satisfaction is a major priority for our brand. As a result, we have decided that all existing reservations as well as new reservations for stays completed by July 15th will be eligible for the promotion. Thank you for your feedback and continued loyalty. Please visit www.radissonbignightgiveaway.com to learn more.

/flapps

Är det något som ser något om man inte får 50 000 poäng om man använder någon av kampanjerna där man får boka 4 nätter betala för 2 eller boka 2 nätter betala för 1?

Så, då var 2 nätter klara efter helgen! Skall vi se hur lång tid det tar innan poängen trillar in...

Nu är den svenska texten justerat också och det stå nu som nedan. Alltså på punkt 2 sägs ingenting att du ska göra en bokning också.

• Registrera dig för kampanjen genom att klicka på knappen "Registrera dig nu" nedan. Du måste vara en Club Carlson-medlem för att registrera dig Är du inte medlem? Inga problem, följ bara länken "Registrera dig och bli medlem i Club Carlson" nedan.
  • Titta på en kort video som visar Club Carlson och fyll i det kortfattade onlineformuläret.
  • Du måste ha haft en berättigande vistelse vid ett Radisson eller Radisson Blu-hotell över hela världen mellan den 15 maj och 15 juli 2012
  • 50 000 extra Gold Points[SUP]®[/SUP] kommer att sättas in på ditt Club Carlson-konto inom 6 – 8 veckor från det att du har haft en berättigande vistelse. Det är tillräckligt med poäng för en natt på valfritt Radisson eller Radisson Blu-hotell över hela världen.

Kan någon förklara mig hur poängen registreras? Senaste aktivitet på mitt konto ser följande ut:

2012-maj-18EarnRadisson Blu Royal Hotel, Helsinki - 2012-apr-18 to 2012-apr-18 - Radisson - Helsinki , FI Points|Food and Beverage Earning 20 Points per USD4 175
2012-maj-18EarnRadisson - Helsinki , FI Points|Gold 50% Food and Beverage Points Bonus2 088

Jag har inte övernatta då och denna lunch hade jag åt mina kunder den 25 april. Det är den enda som jag vet att har bara en konferensnota från Radisson Blu Royal, Helsinki.

Alltså frågan är: Varför poängen inte registreras till det datumet när aktivitet var?

Nu är den svenska texten justerat också och det stå nu som nedan. Alltså på punkt 2 sägs ingenting att du ska göra en bokning också.

• Registrera dig för kampanjen genom att klicka på knappen "Registrera dig nu" nedan. Du måste vara en Club Carlson-medlem för att registrera dig Är du inte medlem? Inga problem, följ bara länken "Registrera dig och bli medlem i Club Carlson" nedan.
  • Titta på en kort video som visar Club Carlson och fyll i det kortfattade onlineformuläret.
  • Du måste ha haft en berättigande vistelse vid ett Radisson eller Radisson Blu-hotell över hela världen mellan den 15 maj och 15 juli 2012
  • 50 000 extra Gold Points[SUP]®[/SUP] kommer att sättas in på ditt Club Carlson-konto inom 6 – 8 veckor från det att du har haft en berättigande vistelse. Det är tillräckligt med poäng för en natt på valfritt Radisson eller Radisson Blu-hotell över hela världen.

Vad menas med punkt 2? Vilket online formulär? Menar det att fylla i sitt cc nummer som ett formulär?

Last edited:
Vad menas med punkt 2? Vilket online formulär? Menar det att fylla i sitt cc nummer som ett formulär?
Anmlde du dig till Radissonbignigtgivaway så såg du en video sen fyllde du i uppgifter som identifierar dig och fick ett konfirmations mail. Det var onlineformuläret. Fick du inget mail så är du inte med ännu.. Synd.. :)

Kan någon förklara mig hur poängen registreras? Senaste aktivitet på mitt konto ser följande ut:

2012-maj-18EarnRadisson Blu Royal Hotel, Helsinki - 2012-apr-18 to 2012-apr-18 - Radisson - Helsinki , FI Points|Food and Beverage Earning 20 Points per USD4 175
2012-maj-18EarnRadisson - Helsinki , FI Points|Gold 50% Food and Beverage Points Bonus2 088

Jag har inte övernatta då och denna lunch hade jag åt mina kunder den 25 april. Det är den enda som jag vet att har bara en konferensnota från Radisson Blu Royal, Helsinki.

Alltså frågan är: Varför poängen inte registreras till det datumet när aktivitet var?
HeHe Läst detta flera gånger nu och förstår fortfarande inte problemet. Du har fått poäng + 50% bonuspoäng eftersom du är Guld men det är bokfört på den dag de behandlat ärendet. Beskriv gärna problemställningen utförligare så även jag förstår vad som felar. Som det är nu fattar jag inte och det är förmodligen en brist hos mig.
Vad är problemet och hur drabbas du av detta??

Toppen