Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack. Då skall jag vara mer kreativ när jag ringer dom i morgon
Kika på united.com . Finns en väldigt bra beskrivning hur du söker fram bonusbiljetter på första sidan. Men det är inte 100% att Tallin ser platserna. Kika på FRA, MUC, CDG, MXP och LHR. Värt att tänka på att det är lite dyrare skattemässigt att flyga från LHR.

Vad gör man om Tallinn inte ser platserna och man vet att de finns på Uniteds sida?
Byter till United Mileage Plus och skaffar poäng där.
Det är som sagt bara säkert att platserna finns tillgängliga hos United. Oftast så kan även SAS Eurobonus boka dessa men inte alltid. Om Tallinn inte ser platserna är det inte mycket du kan göra om du vill boka med en 2-4-1 voucher.

Ser att folk mest rekommenderar United.com för att jaga availibility. Jag har alltid kört Ana tool, har united något som den gör bättre.

Inte mycket att göra. Ser dom inte platserna så ser dom inte.

Byter till United Mileage Plus och skaffar poäng där.
Det är som sagt bara säkert att platserna finns tillgängliga hos United. Oftast så kan även SAS Eurobonus boka dessa men inte alltid. Om Tallinn inte ser platserna är det inte mycket du kan göra om du vill boka med en 2-4-1 voucher.

OK, tack då vet jag. Jag har bara använt Tallinn en gång och då hittade hon inte hemresan som jag sett på United, och jag visste inte riktigt vad jag hade gjort för fel. Men den mycket hjälpsamma damen hittade en alternativ rutt så det löste sig ändå.

Flera skriver att man bara kan boka SAS med sin 2-4-1 voucher, medan andra skriver att dom bokat/rest med andra bolag inom SA.
Denna artikel från idag ær om 2-4-1, men med flera olika bolag.
Vad gæller egentligen?
Medlemsrecension: Fem First i Asien med Amex 2-4-1 boknimg - BusinessClass.se

Vilket ær det bæsta bokningssystemet før realtivt vanliga anvændare før att hitta læmpliga flighter att anvænda sin 2-4-1 på?
Läs första inlägget i denna tråd :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen