Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det sas eller Tallin man ska kontakta för att få namn rättat?

Tror de har klippt och klistrat frugans namn på bokningen för just denna gång står det "förnamn mellannamnMS Efternamn. Ringde Tallin som sa att det ska stå så utan nån mer förklaring. Rimligen borde det stå MRS när man är gift och MR på min biljett men kunde inte förklara varför det inte var så. Bara att det går bra. Känns olustigt att det står fel, jag vill ha det skriftligt innan jag lägger ännu mer tid på detta. Det har aldrig vad vi minns stått på detta sätt vid bokning av någon resa. Tacksam för råd om hur jag går vidare med detta.
Om det är en Amex 2-4-1 bokning, kontakta Tallinn först.

Jag kanske var otydlig. Det är Tallin jag bokat med och varit kontakt med som påstår att det inte spelar någon roll. Bad om att få det per mail men hon kunde inte göra så.

Så vad är nästa steg?
Hör med guldsupporten om du är guld annars via vanliga formuläret

Är det sas eller Tallin man ska kontakta för att få namn rättat?

Tror de har klippt och klistrat frugans namn på bokningen för just denna gång står det "förnamn mellannamnMS Efternamn. Ringde Tallin som sa att det ska stå så utan nån mer förklaring. Rimligen borde det stå MRS när man är gift och MR på min biljett men kunde inte förklara varför det inte var så. Bara att det går bra. Känns olustigt att det står fel, jag vill ha det skriftligt innan jag lägger ännu mer tid på detta. Det har aldrig vad vi minns stått på detta sätt vid bokning av någon resa. Tacksam för råd om hur jag går vidare med detta.
Jag ser ingen mening med att ödsla tid på detta eftersom det är helt irrelevant om det står MRS eller MS på biljetten.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen