Meazza
Medlem
Jo, det tycker jag är konstigt.Inte alls konstigt - de gjorde en annan bedömning.
Jo, det tycker jag är konstigt.Inte alls konstigt - de gjorde en annan bedömning.
Sikten är bra just nu (6000meter) men då prognosen säger risk för sikt 100 meter från kl 09UTC så gör som sagt BRA en annan bedömning än SAS på hur stor sannolikhet det är att de inte kan landa/starta. Sikt på 100 meter kräver CATIII dvs autopilotlandning. Så BRA gissade att de inte fastnar i dimma, medan SAS tror det.Inte alls konstigt - de gjorde en annan bedömning.
€250 låter det som.Borde ge 400 eller 250 euro per person?
Det borde det vara då de verkar ha orsakat problemen.Är det Brussel Airlines kundtjänst man ska komtakta?
Vad är biljettens Final Destination?Har läst igenom många sidor i tråden samt Wikipedia men blir inte klok på vad som gäller för detta:
Bör nämnas att jag flyger vidare till Sydney senare idag. Har jag rätt till någon kompensation för de 3:55 timmarnas försening på utresan?
Vad jag förstår så var det väderproblem på Arlanda imorse. Då lär du inte ha så mycket att hämta i form av ersättning oavsett.Har jag rätt till någon kompensation för de 3:55 timmarnas försening på utresan?
Vad jag förstår så var det väderproblem på Arlanda imorse. Då lär du inte ha så mycket att hämta i form av ersättning oavsett.
Det var stora problem med bagagehanteringen och många flighter flyttades till T4 igår kväll. Vi checkades in riktigt old school med penna och papper, självklart blev det pga den mänskliga faktorn fel här och efter en evighet kom någon från bagagehanteringen ombord för att matcha en väska med en passagerare. Möjligtvis gjorde vädret att vi fick sitta lite extra efter boardingen var klarVad jag förstår så var det väderproblem på Arlanda imorse. Då lär du inte ha så mycket att hämta i form av ersättning oavsett.