Gick bra på Novotel i Hong Kong, fick drinkvouchers och late checkout. Dock inga poäng/nätter.Har någon erfarenhet av att checka in och visa guldkortet, på bokning gjord via tredje part? Som jag förstår det ska förmåner gälla ändå men jag kan ha fel. Nån som läst en finstilt paragraf om det?
Jag har en bokning på Novotel i Manchester. Var tvungen att boka via sportresebyrå (för att få Zlatan-biljetter).
Har någon erfarenhet av att checka in och visa guldkortet, på bokning gjord via tredje part? Som jag förstår det ska förmåner gälla ändå men jag kan ha fel. Nån som läst en finstilt paragraf om det?
Jag har en bokning på Novotel i Manchester. Var tvungen att boka via sportresebyrå (för att få Zlatan-biljetter).
En riktig resebyrå brukar inte ses som tredje part. Det är bara när man går genom bokningssiter såsom hotels.com som man har det problemet.När jag reser i jobbet så görs nästan alla bokningar genom vår resebyrå. Jag brukar dock alltid få mina förmåner, inklusive poäng.
Har någon erfarenhet av att checka in och visa guldkortet, på bokning gjord via tredje part? Som jag förstår det ska förmåner gälla ändå men jag kan ha fel. Nån som läst en finstilt paragraf om det?