Anlände i söndags för första gången till Novotel Taipei Taoyuan. (Är det ett nytt hotell?)
Jag stegade fram till incheckningsdisken och blev upplyst om att jag skulle checka in högst upp, på Premiere Floor. Jag hade uppgraderats till ett rum på denna våning, inklusive lounge access med happy hour mellan 18-20. Mycket trevligt. Fick även en drinkbiljett, om Happy hour inte skulle vara tillräckligt
, samt en tallrik med frukt och ett par annanaskakor (Taiwanesisk specialitet) på mitt rum.
Tyvärr så stannade jag bara en natt, men jag ska tillbaka dit imorgon igen. Tänk om man skulle få samma mottagande igen.....?
En annan överraskning på rummet var att man hade ordnat lite trevligt sällskap. Se en av bilderna längre ner.
En bild från Premiere Lounge.
Välkomstpresenten trevligt uppdukad på bordet i rummet. Ber om ursäkt för den suddiga bilden. Vet inte riktigt vad jag har gjort för att lyckas med det. Troligen helt överväldigad av denna fina present.
Trevligt och skötsamt sällskap som inte gjorde mycket väsen av sig. Funderade ett tag på om det var en present att ta med sig hem, men vågade inte chansa.
Det var ett anständigt sällskap som behöll kläderna på.
Ännu en suddig bild (förlåt) för att visa lite större del av rummet.