Återigen på Mercure Hotel Düsseldorf Kaarst. Uppgraderad till Privilege Room som vanligt, dock saknas minibaren nu... frågade varför när jag var nere i receptionen, hörde inte riktigt svaret, men så viktig är den inte att jag kände att jag behövde fråga igen.
Lite större rum och snabbare nät (100 Mbit/s istället för 256 kbits/s) är nice i alla fall.
När jag var nere i receptionen igår kväll frågade jag rent generellt om hur de hanterar snabbare nät för Privilege Rooms, fick ett osäkert svar om att det inte alls ingår vid uppgradering (som deras GM informerat mig om efter tidigare stay med det problemet), tänkte inte så mycket mer på det. Frågade även om ett dental kit, det hade de tyvärr inte men jag köpte en tub tandkräm.
När jag kom tillbaka till rummet idag så såg jag en lapp där de skrivit typ "sorry för missförståndet, naturligtvis ingår snabbare internet. ursäkta för att vi inte hade dental kits, vi har dragit av kostnaden för tandkrämen från din nota.".
Snällt av dem, bra löst, utan att jag ens tänkte mer på det efter att jag hade gått från receptionen!