Kimmen00
Medlem
Frågan är om det dras en avgift för att överföra baspoäng inom familjekontot i nya lanseringen till höst. Då lär det blir huller om buller
Lär med största sannolikhet bli försämring som alltid med nya 'förbättringar'
Frågan är om det dras en avgift för att överföra baspoäng inom familjekontot i nya lanseringen till höst. Då lär det blir huller om buller
Nej, det överförs inga poäng längre. Förhoppningsvis kommer alternativ funktion i höst.Finns det nån uppdatering här? Förs poängen över än? Om inte, vet någon om poäng som intjänats kommer föras över så småningom?
Ja just nu i alla fall, det ska dock komma ändringar i Eurobonus-programmet nu i höst så jag skulle nog avvakta dessa innan jag flyttade poäng om det inte är väldigt viktigt att poängen flyttas just idag.Är den enda lösningen i dagsläget för att samla poäng på ett konto att föra över poäng mellan EB-konton och samtidigt betala för det?
Som jag skrev tidigare, hösten är inte över än.Nu är det höst men ingen info
Det kommer vara höst imorgon också och några månader framöver så ett tag till får vi nog sitta still i båten.Nu är det höst men ingen info
Stalltipset är att hösten varar ända till årsskiftet...Som jag skrev tidigare, hösten är inte över än.
Det sägs att i år är La Niña så kanske hösten varar lite längre än vanligt i vissa område.Stalltipset är att hösten varar ända till årsskiftet...