Senaste nytt

SAS familjekonto

Thornado

Medlem
Stalltipset är att hösten varar ända till årsskiftet...

Pratar vi om när information om nya upplägget för EB3.0 kommer att presenteras eller när det faktiskt sjösätts. (Att det inte implementeras innan årsskiftet är nog inte så förvånande, och kanske till viss del bra om en del förändringar innebär försämringar).
 

Funcadelic

Medlem
Pratar vi om när information om nya upplägget för EB3.0 kommer att presenteras eller när det faktiskt sjösätts. (Att det inte implementeras innan årsskiftet är nog inte så förvånande, och kanske till viss del bra om en del förändringar innebär försämringar).
Jag skulle tippa någon kombination av det, dvs lansering av vissa delar och kommunikation om hur det nya programmet är tänkt att fungera.
 

Elberto

Medlem
Det kommer vara höst imorgon också och några månader framöver så ett tag till får vi nog sitta still i båten.

Som trogen kund önskade jag dock att SAS kommer med lite mer information.
Att bara säga upp den delen av programmet och sen inte kommer med nya information tycker jag är inte särskilt professionellt.
 

palmen

Moderator
Som trogen kund önskade jag dock att SAS kommer med lite mer information.
Att bara säga upp den delen av programmet och sen inte kommer med nya information tycker jag är inte särskilt professionellt.
De har väl sagt att de ska komma med information i höst? Eller vill du hellre att ed säger något i april när de tog bort detta som sedan inte visas stämma. Kan bara tänka mig vilket ramaskri det skulle bli på forumet om att SAS inte håller det de lovar osv. Bättre att inte säga något alls om risken är att man inte kan hålla det man säger.
 

Johan Hbg

Medlem
De har väl sagt att de ska komma med information i höst? Eller vill du hellre att ed säger något i april när de tog bort detta som sedan inte visas stämma. Kan bara tänka mig vilket ramaskri det skulle bli på forumet om att SAS inte håller det de lovar osv. Bättre att inte säga något alls om risken är att man inte kan hålla det man säger.
Håller helt med. Men varför tar de bort denna funktion INNAN den nya är på plats, är väl snarare det som är frågan här.
 

palmen

Moderator
Håller helt med. Men varför tar de bort denna funktion INNAN den nya är på plats, är väl snarare det som är frågan här.
Ingen aning men spekulation från min sida är att den kanske kördes på utrustning som skulle kasseras och att det nya byggs upp på ny utrustning, därav fick det gå i graven när det gjorde. Kan ju ha haft kopplingar till andra stödsystem i bakgrunden (som vi kunder inte ser) som stängts ner helt och hållet och att man då itne lagt några miljoner på att sätta upp ett temporärt system som ska hålla i ca 6 månader.
 
Toppen