Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jag menar Business.
Jag har inte lärt mig bokningsklassernas bokstäver än.
Jag flög ihop diamanten nu på en Hongkong, tre LAX och lite EU flygningar.
Det bästa är att förkorta så lite som möjligt, blir lättare för alla att förstå vad man menar utan missförstånd.
Grattis till Diamond, alltid trevligt. Utgå ifrån att du inte får något extra så blir du positivt överraskad när det händer :)

Igår fick jag faktiskt dryck i minus utan några höjda ögonbryn eller uppmaning att pröjsa. Uppenbarligen har de viss koll på statusen iallafall.
Jag också men jag tror de hade en smärre livskris att hålla reda på vilket säte det satt en Diamond på.
4 flighter denna vecka och ingen recognition.

Jag hade personligen hellre fått lite recognition än fri dricka i minus men de kanske skickar dem på charmkurs efter iPadarna är igång.

Jag också men jag tror de hade en smärre livskris att hålla reda på vilket säte det satt en Diamond på.
4 flighter denna vecka och ingen recognition.

Jag hade personligen hellre fått lite recognition än fri dricka i minus men de kanske skickar dem på charmkurs efter iPadarna är igång.

Vad jag förstått pågår det just nu initiativ för att öka dels crews kunskap om de olika nivåernas förmåner, dels hur man kan ge ett bra bemötande framförallt till EBD/EBP.

Efter alla positiva upplevelser som EBD i Go, var jag tvungen att prova. Så i nästa vecka väntar två ben, ett i Plus och ett i Go för att jämföra. Första gången i Go som Diamond. Här skall det drickas Smothie! Rapport kommer...
Är det bara jag som tycker smoothie smakar skit
Blir intressant att höra om dina upplevelser.

Jag gillar faktiskt den nya gula smoothien. Beställde en sådan i söndags på SK1635. När cabin crew plockade fram den såg jag att hon även hade den "gamla" mango smoothien i vagnen. När jag frågade om den så fick jag till svar att den hade lastats men att hon inte visste varför.

För övrigt så levererades smoothien utan tvekan och jag fick frågan om jag inte ville ha någonting annat. När jag svarade att jag bara ville ha min smoothie så frågade hon om jag var medveten om att jag i egenskap av Diamond hade obegränsad fri dryck. Uppenbarligen hade hon koll på både min status och vilka regler som gäller.

Toppen