Agö
Medlem
Ja, vad har hänt egentligen? Nu ser jag dig mest i tågtrådarna.Skriver så lite numer ändå![]()
Ja, vad har hänt egentligen? Nu ser jag dig mest i tågtrådarna.Skriver så lite numer ändå![]()
Skön inställning. Med det uppnår man, som många redan varit inne på, förutom risk för missförstånd, en hög tröskel för nya medlemmar. 3000 inlägg eller inte så anser jag att var och en får tänka till när ett inlägg skrivs. Vill jag att fler bidrar till forumet eller vill jag uppnå en elitistisk miniklubb för de allra mest aktiva?Jag har kanske använt 'J' men det är nog ett undantag som hänt kanske en eller två gånger på mina dryga 3.000 inlägg, däremot skriver jag dock väldigt ofta Y, C och F istället för ekonomi, business och first och det kommer jag fortsätta med.
J är numera full flex business class på Lufthansa. J var tidigare discounted business class på Lufthansa men för ca fyra år sedan harmoniserades bokningsklasserna för bolagen i *A Atlantic joint venture.
I fallande ordning är Lufthansas bokningsklasser i business class:
J, C, D, Z, P.
I är bokningsklass för bonusresor i Business class inom Star Alliance (Det kan finnas undantag).Har/hade inte Lufthansa även I för någon form av business class ?
Ja, vad har hänt egentligen? Nu ser jag dig mest i tågtrådarna.
Jo men ovan gäller för revenueHar/hade inte Lufthansa även I för någon form av business class ?
C är det väl bara SAS-nissar som använder![]()
Jo det stämmer.Nu kanske jag missar vad du svarar på men brukar det inte stå ett stort stämplat C på Lufthansa Groups boardingkort när man flyger Business Class?