flum
Medlem
Det har du rätt i, missade det! Fyy så vidrigt!!Ser ut som bulk-head. Borde alltså vara affärsklass. Pass på British Airways.
Det har du rätt i, missade det! Fyy så vidrigt!!Ser ut som bulk-head. Borde alltså vara affärsklass. Pass på British Airways.
Tänk att ta plats i British Airways Club Europe i nyskräddad kostym från Savile Row, öppna bordet och se detta. Under all kritik.Det har du rätt i, missade det! Fyy så vidrigt!!
Det har du rätt i, missade det! Fyy så vidrigt!!
Verkar fortfarande vara lite blandat. Hade en avgång LHR-FCO idag kl 7.05 på en poängbiljett. När jag är på väg mot incheckningen i first i T5 kl 05.20 ser jag i min mobil att flighten är inställd och att jag är ombokad till 10.45, vilket innebär att jag missar min separata anslutning med AZHur som haver bokar dom om mig till LIN 07.40 och jobbets resebyrå är vaken och fixar min vidare anslutning. Damen som bokade om mig svor inte oväntat över det nya systemet.
Det har val hant manga ganger att brickan varit ganska kladdig eller ostadad med manga bolag oavsett klass, jag tror inte att stadpersonalen gar igenom varje bricka - och just pa rad 1 ar det kanske mer komplicerat for dom. Jag brukar alltid anvanda den Varma handuken till att torka av brickan for att fa nagorlunda rent.Affärsklass är riktigt. Undrar om städningen är bättre eller sämre i coach?
Det är naturligtvis oacceptabelt att det ser ut så där. Allt annat är svammel.Det har val hant manga ganger att brickan varit ganska kladdig eller ostadad med manga bolag oavsett klass, jag tror inte att stadpersonalen gar igenom varje bricka - och just pa rad 1 ar det kanske mer komplicerat for dom. Jag brukar alltid anvanda den Varma handuken till att torka av brickan for att fa nagorlunda rent.
Absolut, sa dar skall det inte se ut. Det ar skamskudde for bade BA och resenaren som lamnade brickan I det skicket.Det är naturligtvis oacceptabelt att det ser ut så där. Allt annat är svammel.