SAS Guld på CPH framstår som fräscht i jämförelse. Jag har aldrig sett någon översvämning där (som personalen struntar i), och lokalen är definitivt i bättre skick.Nja SAS Guld på CPH är värre. Går på toa i Business delen instället.
SAS Guld på CPH framstår som fräscht i jämförelse. Jag har aldrig sett någon översvämning där (som personalen struntar i), och lokalen är definitivt i bättre skick.Nja SAS Guld på CPH är värre. Går på toa i Business delen instället.
Det har jagSAS Guld på CPH framstår som fräscht i jämförelse. Jag har aldrig sett någon översvämning där (som personalen struntar i), och lokalen är definitivt i bättre skick.
Jag hade min klart samsta club Europe upplevelse igar fran LHR till HEL. Jag undrade till och med om pursern var inhyrd fran SAS ett tag. Forst fick jag ingen fraga vad jag ville dricka till maten utan lamnades med mitt halvtomma glas skumpa, till kaffet fick jag jaga tillbaks honom for att bestalla en glenlivet, vilket han aldrig kom med sa jag fick haffa honom nar han passerade 10 minuter senare. Efter denna glenlivet vill jag ha en till sa anvande knappen I taket da CC hade gomt sig bakom gardinenen, efter 5 minuter hade ingen kommit sa fick lov att plinga igen innan jag fick bestalla. I-landsproblem ja, men inte acceptabelt i business.
Britterna är verkligen sura just nu!Jag hade min klart samsta club Europe upplevelse igar fran LHR till HEL. Jag undrade till och med om pursern var inhyrd fran SAS ett tag. Forst fick jag ingen fraga vad jag ville dricka till maten utan lamnades med mitt halvtomma glas skumpa, till kaffet fick jag jaga tillbaks honom for att bestalla en glenlivet, vilket han aldrig kom med sa jag fick haffa honom nar han passerade 10 minuter senare. Efter denna glenlivet vill jag ha en till sa anvande knappen I taket da CC hade gomt sig bakom gardinenen, efter 5 minuter hade ingen kommit sa fick lov att plinga igen innan jag fick bestalla. I-landsproblem ja, men inte acceptabelt i business.
Menzies på OSL var nog lite sämre än dom verkade framstå... Väskan var ju redan där men dom klarar inte av att hantera utkörningarna. Iaf idag tog tag i problemet själv
Jag tog tåget ut till flygplatsen, köpte en fullt avbokningsbar biljett på SAS, checkade in i appen, gick igenom säkerhetskontrollen, gick in och sen rakt ut igen till bagagebanden och letade upp väskan bland alla vagnar som stod där. Nu är SAS-resan avbokad och jag sitter på tåget tillbaka till stan. Kände mig som en jävla terrorist!
Har fått respons från BA på mina synpunkter efter denna händelse (ovanligt mycket efterarbete efter sommarens resor i år, hum...). BA ersätter alla mina extra kostnader som jag hade i Oslo rakt av, 2471 kr in på mitt bankkonto. Skickade in en hel bunt scannade kvitton för extra hotell natt, extra Flygtog och inköp av persedlar. Inget ifrågasattes. Bra BA, tack....
Nu har jag väntat och strulat med att få tag på min väska sen igår. Det är inte Bostons fel, det är inte BA, det är inte Menzies på OSL. Det är bagagehanteringen på LHR som helt saggat ihop. Fick veta det nu när jag ringde BA i UK och pratade med nån mer insatt. Och jag minns att jag inte såg att dom lastade nått bagage alls på vår kärra på LHR. Killarna väntade och väntade, tillslut slängde dom bara igen luckan och lät oss åka. Och många som va med på det planet fick heller inte sitt bagage på OSL. Och min väskan kom inte med varken igårkväll eller på dom två första flighterna idag. Menzies har därför supermycket att göra i efterhand...
Så en varning till alla som ska flyga via LHR: checka inte in bagage. Kaos i passkontrollen också för den delen. (Har britterna helt tappat livslusten?)
Har fått respons från BA på mina synpunkter efter denna händelse (ovanligt mycket efterarbete efter sommarens resor i år, hum...). BA ersätter alla mina extra kostnader som jag hade i Oslo rakt av, 2471 kr in på mitt bankkonto. Skickade in en hel bunt scannade kvitton för extra hotell natt, extra Flygtog och inköp av persedlar. Inget ifrågasattes. Bra BA, tack.
Hela BA:s agerande under den här händelsen var katastrofal, och det har jag skrivit om här. Kompensationen var dock bra, men bara som plåster på såren. Hade ju dock varit bätte om dom gjort rätt från början och att deras utförare Menziez inte skitit i min väska samt ljugit mig rätt upp i ansiktetEftersom du inte postade det i den här tråden -> British Airways - Det här gjorde Ni bra! | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
vore det intressant att veta vad du begär för att du ska definiera det som bra?