Senaste nytt

British Airways - Det här gjorde Ni inte så bra!

...
Nu har jag väntat och strulat med att få tag på min väska sen igår. Det är inte Bostons fel, det är inte BA, det är inte Menzies på OSL. Det är bagagehanteringen på LHR som helt saggat ihop. Fick veta det nu när jag ringde BA i UK och pratade med nån mer insatt. Och jag minns att jag inte såg att dom lastade nått bagage alls på vår kärra på LHR. Killarna väntade och väntade, tillslut slängde dom bara igen luckan och lät oss åka. Och många som va med på det planet fick heller inte sitt bagage på OSL. Och min väskan kom inte med varken igårkväll eller på dom två första flighterna idag. Menzies har därför supermycket att göra i efterhand...

Så en varning till alla som ska flyga via LHR: checka inte in bagage. Kaos i passkontrollen också för den delen. (Har britterna helt tappat livslusten?)

Så en varning till alla som ska flyga via LHR: checka inte in bagage. Kaos i passkontrollen också för den delen. (Har britterna helt tappat livslusten?)
Baggage forsoker man val alltid undvika att att checka in om man ska byta pa LHR, passkonrollen ar alltid ett skamt dessutom. Men livslusten kan jag intyga att den forsvunnit, varfor tror du jag sitter i de svenska skogarna och smider planer och inte hemma i Manchester och riskerar verbala (och kanske fysiska) attacker?

Menzies på OSL var nog lite sämre än dom verkade framstå... Väskan var ju redan där men dom klarar inte av att hantera utkörningarna. Iaf idag tog tag i problemet själv :)

Jag tog tåget ut till flygplatsen, köpte en fullt avbokningsbar biljett på SAS, checkade in i appen, gick igenom säkerhetskontrollen, gick in och sen rakt ut igen till bagagebanden och letade upp väskan bland alla vagnar som stod där. Nu är SAS-resan avbokad och jag sitter på tåget tillbaka till stan. Kände mig som en jävla terrorist!

Jag har sålt den. Aftonbladet ringer dig om en timme. Snabba dig att köpa tårsalva så att det blir mer dramatiskt.
Skulle man göra nått så skulle man göra det för att få ordning på bagagehanteringen på OSL. Va ju samma skit för 2 år sen här. Men bolagen som sköter det skiter ju i oss passagerare. Deras kunder är flygbolagen och för dom är det här ett pyttteproblem i världen. Alltså inte lönt.

Menzies på OSL var nog lite sämre än dom verkade framstå... Väskan var ju redan där men dom klarar inte av att hantera utkörningarna. Iaf idag tog tag i problemet själv :)

Jag tog tåget ut till flygplatsen, köpte en fullt avbokningsbar biljett på SAS, checkade in i appen, gick igenom säkerhetskontrollen, gick in och sen rakt ut igen till bagagebanden och letade upp väskan bland alla vagnar som stod där. Nu är SAS-resan avbokad och jag sitter på tåget tillbaka till stan. Kände mig som en jävla terrorist!

och din väska är fortfarande anmäld som saknad, öppnar möjligheter för den med rymligt samvete.

Toppen