T-Mobile skrev:Outside the U.S., Mexico, and Canada
Our Simple Choice plan. It travels well.
Only from T-Mobile, our Simple Choice Plan makes it simple for you to stay in touch while you explore the world. Now get unlimited data and texting in 95% of the places you travel most—140+ countries and destinations around the globe. Oh, and calls? They’re just 20 cents a minute.
Jag har inte jämfört i detalj, men det verkar som att T-mobile kan du bara köpa i butik, det går inte att förlänga och de har bara ett alternativ att välja när det gäller datamängd.Är det så stor idé att köra på zip sim nu när T-Mobile lanserat sitt turistpaket?
Visst är det så att det börjar gälla när jag aktiverar det? Så jag kan köpa redan nu ett kort för att använda i november?
Visst är det så att det börjar gälla när jag aktiverar det? Så jag kan köpa redan nu ett kort för att använda i november?
START YOUR PLAN
- Insert your ZIP SIM into your unlocked device.
- Send a text with your US ZIP code to 7850.
- Change your device APN settings to wholesale. (Text “apn” to 7850 in the USA for instructions.)
Once you activate, the timer will start counting down until your plan ends. Don't worry we'll send you a text message with the exact end date and time. When your plan ends, the SIM will be deactivated and the number will be recycled. Simply grab another ZIP SIM, activate and go.
Skyroaming Hotspot:
Det här är en Mobil Wifi Router med som erbjuder prepaid datasurf i 60 länder för 10 USD per 24 timmar.
Jag svarar i den här tråden eftersom man inte får ha diskussion i Marknadsplatsen.Jag ankommer tyvärr samma dag det går ut, men jag kör också en dual sim mobil så det är ett värdefullt tips.
Var kan jag enklast få tag på ett Freetel sim? Finns dom på Haneda?