Tamgåsen skrev:Tackar så mycket för detta utmärkta tips! Jag ringde och fick callback till min mobiltelefon. Därefter skön pausmusik i telefonen medan jag var ute på en löptur. Efter en halvtimme kom jag fram till kundtjänsten som bokade om mig till ett flyg jag inte visste fanns (Ethiopian Airlines ET 725 måndag kväll direkt ARN-VIE, codeshare?). Innan detta gjorde jag fruktlösa försök att ringa SAS kundtjänst (blev tyst i luren efter 1.5 timmar väntetid) och med PM på SAS facebooksida (som nu verkar ha stängt meddelandefunktionen, säkert blev det besvärligt med många kunder som vill ha hjälp).Någon som vet hur det ser ut nu på Arlanda? Har den prioriterade kön för Star Alliance guldmedlemmar återinförts i servicecentret? När jag var där fredag kväll efter att ha blivit strandsatt var det bara en enda lång kö för alla resande vilket irriterade mig.Klicka för att utvidga...