För oss gick det riktigt snabbt att gå dit istället för att gå runt i dom där tunnlarna. Och så får man ju bilÄr det värt att gå till FCT när man lika gärna kan ta sig till FCL på resan hem? Förutom cigarr-rummet och bil till planet, vad skiljer?
För oss gick det riktigt snabbt att gå dit istället för att gå runt i dom där tunnlarna. Och så får man ju bilÄr det värt att gå till FCT när man lika gärna kan ta sig till FCL på resan hem? Förutom cigarr-rummet och bil till planet, vad skiljer?
Det har jag heller aldrig förstått. BTW, Det finns cigarrum även i FCL.
Det är ju bilresan till planet som man är ute efter.
Det är ju högst individuellt. Kul att åka rolig bil ut till planet, ja. Men andra kanske gillar andra delar av FCT.![]()
För oss gick det riktigt snabbt att gå dit istället för att gå runt i dom där tunnlarna. Och så får man ju bil![]()
Det var trevligt där med 10 timmar var på tok för länge.
Maten, drycken och ciggarerna samt servicen var toppen!
Men sen fanns det inte så mycket mer.
Vilosängarna var stenhårda.
Läste på en blogg (tror det var one mile at a time) eller liknande där personen bakom bloggen rekommenderade runt 3 h där. Jag instämmer i efterhand men visst det var en häftig känsla, det säger jag inget annat om.
På gränsen ?
Spenderade 10 h där igår och det var typ 7 timmar för mycket.
När du vill.Snart är det dags för min första resa i Lufthansa F.FRA-LAX.Har några frågor som jag inte hittat svar på, trots sökning i tidigare trådar. När byter man om till pyjamas? Äter man middagen i pyjamas? Var hänger man sina kläder? Om man byter till pyjamas, när klär man om till sina vanliga kläder, strax innan landning? Måste man ta ett bad i FCT för att få en badanka, eller får man en ändå, om man ber snällt?
Snart är det dags för min första resa i Lufthansa F.FRA-LAX.Har några frågor som jag inte hittat svar på, trots sökning i tidigare trådar. När byter man om till pyjamas? Äter man middagen i pyjamas? Var hänger man sina kläder? Om man byter till pyjamas, när klär man om till sina vanliga kläder, strax innan landning? Måste man ta ett bad i FCT för att få en badanka, eller får man en ändå, om man ber snällt?
Hade gärna testat det men det var ungefär lika turistvänligt som Stockholms lokaltrafik.Jag tyckte verkligen att 4 timmar på FCL var helt enkelt för lite tid.
Är det någon som har testad det här:
Frankfurt Airport - Airport Tours Online Booking
En bra grej för oss flygnördar, eller hur?