Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

På de två senaste resorna så fungerade inte internet, varken till EWR eller hem från LAX.
På vägen ut var det helt dött, på vägen hem så gick det inte att få fri access, man kunde be om en voucher om man ville komma ut. Kanske bara jag som hade otur.. eller är det så här dålig tillgänglighet?

På de två senaste resorna så fungerade inte internet, varken till EWR eller hem från LAX.
På vägen ut var det helt dött, på vägen hem så gick det inte att få fri access, man kunde be om en voucher om man ville komma ut. Kanske bara jag som hade otur.. eller är det så här dålig tillgänglighet?

Samma här från EWR i torsdags. "Unable to locate your ticket" eller liknande. CC såg ut som frågetecken då PNR och email stämde bra. Provade dock inte voucher och blev heller inte erbjuden en sådan. Har skickat kommentar/klagomål till CS. Får se om det ger några poäng i kompensation.

Samma här. 955 CPH-PEK 16 Maj. Fungerade fint i början, men efter att jag hade sovit en stund så vägrade systemet känna igen min bokning (Är EBG). Så stod i valet och kvalet att skippa WiFi eller köpa, blev det förstnämnda tillslut.

Samma här. 955 CPH-PEK 16 Maj. Fungerade fint i början, men efter att jag hade sovit en stund så vägrade systemet känna igen min bokning (Är EBG). Så stod i valet och kvalet att skippa WiFi eller köpa, blev det förstnämnda tillslut.
Är det inte något med att on-board-WiFi inte är tillåtet över kinesiskt luftrum? Fick iaf den förklaringen när det var nedsläckt i 4h i slutet/början av ARN-HKG/HKG-ARN

Absolut! Så är det. Men internet slutade att fungera redan under tiden vi var i Ryssland!

Åker hem imorgon igen - får hoppas det fungerar bättre då!

Det blev lite så jag resonerade också när jag skickade ett mejl tillbaka, att jag vill ha "närmre" 40000 poäng, och att 15000 poäng inte alls är rimlig kompensation.
Jag har iaf fått svar nu, de står fast vid 15000 poäng och jag orkar inte bråka. Bättre än 0 I guess.

Toppen