Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Nya konstiga egenheter gällande SAS serveringskoncept. I dag i plus inrikes bad jag om en polarrulle med skinka (låg ett gäng i vagnen).
- Nä, polarrullarna är bara till försäljning i Go, i Plus bjuder vi på Wasa-knäcke.

Jag hörde ungefär samma sak på sträckan CPH-ARN (eller om det var tvärtom) när jag ville ha en polarrulle i stället för den där lilla snacksen de har börjat servera. I första hand skall polarrullarna säljas i Go och blir det över kan Plus få dom. Nu fixade pursern fram en rulle så min ilska la sig innan jag kom till en dator och kunde skriva av mig. Detta var typ en månad sedan.

Nu börjar jag bli förbannad, säger man inte vid annonseringen att i plus får man fritt välja från menykortet? Jag har aldrig hittills haft problem med att få polarrullen. Stämmer det som skrivs ovan kommer jag med omedelbar verkan att börja flyga med Norwegian!!

Nu börjar jag bli förbannad, säger man inte vid annonseringen att i plus får man fritt välja från menykortet? Jag har aldrig hittills haft problem med att få polarrullen. Stämmer det som skrivs ovan kommer jag med omedelbar verkan att börja flyga med Norwegian!!
Ja, där vet du i vart fall vad du får (läs: inget).

Som resenär i plus har jag noterat följande scenarion rörande polarklämman

Kan jag få en polarklämma?
Nej polarklämman serveras bara före 12.00
Nej polarklämman serveras inte på korta flygningar
Nej polarklämman är bara till salu för resenärer i go
Nej polarklämman är slut idag
Nej du kan bara få fresh bites, det är vårt nya koncept för plus
Om det blir någon över efter jag är klar med serveringen i go kommer jag med en

Kan jag få både ost och en skinka?
Nej du kan bara få en polarklämma för det räcker inte till alla
Vill du inte ha en polarklämma och fresh bites istället?
Jag har väldigt många ost, kan du inte tänka dig två ost istället?

Toppen