fcx
Medlem
För att göra det ännu rörigare sa Pursern att vissa tider på dygnet ingår polarrulle i plus och andra tider gör det inte det. Var en EBP ombord som blev rätt irriterad när han inte heller fick en polarrulle.
Herregud
För att göra det ännu rörigare sa Pursern att vissa tider på dygnet ingår polarrulle i plus och andra tider gör det inte det. Var en EBP ombord som blev rätt irriterad när han inte heller fick en polarrulle.
Nya konstiga egenheter gällande SAS serveringskoncept. I dag i plus inrikes bad jag om en polarrulle med skinka (låg ett gäng i vagnen).
- Nä, polarrullarna är bara till försäljning i Go, i Plus bjuder vi på Wasa-knäcke.
Ja, där vet du i vart fall vad du får (läs: inget).Nu börjar jag bli förbannad, säger man inte vid annonseringen att i plus får man fritt välja från menykortet? Jag har aldrig hittills haft problem med att få polarrullen. Stämmer det som skrivs ovan kommer jag med omedelbar verkan att börja flyga med Norwegian!!
Precis vad de rekommenderar på företagshälsovården.Ja, där vet du i vart fall vad du får (läs: inget).
SK002Vilken flight var det?
Klassisk flight för missöden.
Hahaha, dessutom riktigt tätt med statuspax.Klassisk flight för missöden.