Satt du i Go?Jensik skrev:Samma härKlicka för att utvidga...
Satt du i Go?Jensik skrev:Samma härKlicka för att utvidga...
Nix, jag satt i Plus. Hela tre rader Plus på gårdagens flygning!Agö skrev:Satt du i Go?Klicka för att utvidga...
Jensik skrev:Nix, jag satt i Plus. Hela tre rader Plus på gårdagens flygning!Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Satt du i Go?Klicka för att utvidga...
Satt på 11E satt du kanske på 10D? Såg ut som att herren framför mig också fick fri dryckAndreas Palmgren skrev:Jag var med på samma flight, helt förstörd efter helgens aktiviteter så gick rund som en zombie i loungen och sedan satt jag på nödutgång.Klicka för att utvidga...
Timotey skrev:Satt på 11E satt du kanske på 10D? Såg ut som att herren framför mig också fick fri dryckKlicka för att utvidga...
Om inte annat så var vi många härifrånAndreas Palmgren skrev:Satt på 12C, Svart keps, Bose hörlurar samt hood tröja över. Sov hela flygningen!Väldigt bra beläggningen på flighten måste jag säga?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Har ni aldrig varit på en BC träff och fått BC taggar?Klicka för att utvidga...
Jo jag har en BC tagg iaf, dock en liten än011430121 skrev:Har ni aldrig varit på en BC träff och fått BC taggar?Klicka för att utvidga...
Storleken har tydligen betydelse eftersom ingen såg den!Timotey skrev:Jo jag har en BC tagg iaf, dock en liten änKlicka för att utvidga...
SmoothOperator skrev:Väcker lite liv i tråden. Hur mycket tid får man räkna med för att ta sig från Terminal D till Senator loungen och sen tillbaka till D terminalen?Klicka för att utvidga...
Jag flyger på söndag. Landar 13:15 och nästa flyg är 15:35. Så det kan bli tight med tid med andra ord?ARNBER skrev:Det beror lite grann när du flyger, men jag bruka lämna loungen ca 40 min innan avgångstid. Finns tyvärr ingen fast track i Terminal D. Dessutom är det oftast bussgateKlicka för att utvidga...
SmoothOperator skrev:Jag flyger på söndag. Landar 13:15 och nästa flyg är 15:35. Så det kan bli tight med tid med andra ord?Klicka för att utvidga...
SmoothOperator skrev:Jag flyger på söndag. Landar 13:15 och nästa flyg är 15:35. Så det kan bli tight med tid med andra ord?Klicka för att utvidga...
ARNBER skrev:(räknar med att du kör en MR och har inget baggage)Klicka för att utvidga...
Anfield skrev:Har aldrig flugit från Berlin, något annat jag lär tänka på ?Klicka för att utvidga...