simon_says91
Medlem
Gällande hela historien med att Diamonds inte får dricka på korta flighter förstår jag mig inte på. Jag har gjort ett antal flighter i år som EBD i GO där jag bland annat flög CPH-TXL som har en flygtid på 50 min på en CRJ900 (som för övrigt va 50% beläggning på) och frågade om man kunde få något annat än vatten att dricka. Självklart blev det ett nej eftersom att de va en Norden -> EU flight med en tidtabellstid på under 80 min. Samtidigt ställer jag mig frågan hur då SAS kan tyckas att man kan få dricka när man flyger GOT-ARN som har en flygtid på 40-45 min och en tidtabellstid på 60 min där det flera gånger är plan som tar upp till dubbelt antal passagerare.
Har hört argumentet att de skulle va att dom inte hinner på grund av flygtiden, det är ren bullshit enligt mig. Känns som de borde fokusera på rätt sak och inte hålla på att sätta krokben för sig själva.
Har hört argumentet att de skulle va att dom inte hinner på grund av flygtiden, det är ren bullshit enligt mig. Känns som de borde fokusera på rätt sak och inte hålla på att sätta krokben för sig själva.