Jag tror inte någon i den här tråden allmänt säger att detta är ens rimligt att dra paralleller i detta fall med Norwegian och Dreamliner. Men nu är vi ju ett forum för frekventa resenärer. Och nu gick ju SAS ut för ett tag sedan och annonserade förbättring i Plus med duk och varm handduk inom Europa. Och nu försvinner det plötsligt?
Om det är så att de gått ut och sagt att varm handduk ingår i plus (vilket de har), så måste man ju säga att det är ett helt rimligt krav att ställa på SAS att de levererar den tjänst som de marknadsför.
Vad jag köper är en resa mellan A-B samt allt som SAS marknadsför i kabinklassen. Och när de går ut och slår på trumman för förbättringarna i Plus...ja, kalla mig konstig, men då förväntar jag mig nog att de levererar det också.
Shit happens, men oavsett anledning (plötsligt upphörande, slut hos leverantör, personalen glömde,
hunden åt upp dem...) så är det rätt dåligt.
Ett mycket litet problem? ABSOLUT. Men nu är detta Business Class, och det är det som vi diskuterar här. Please let us.
(Jag vill helst slippa gå in och ta argument för argument här, men gärna fortsätta med observationerna kring detta märkliga plötsliga försvinnande av varma handdukar!)
Och
@agehall: Ja...kände att det var läge att börja skriva igen.