Fick höra av CC på CPH-BLQ förra veckan att de är slut hos leverantör. Detta var dock Cimber operated flygning, har inte heller fått på andra flighter
Ut i fra denne tråden klarte jeg ganske raskt å gjøre den logiske deduksjon at det antakeligvis var tomt hos leverandør. Med dette innlegget føler jeg meg enda mer sikker på at det er tilfelle...
Skönt att att SAS leverantörer inte förser sjukhus med medicin ...
Klart det finns lösningar på detta om kunden SAS gör påtryckningar om det nu är så fallet att det är slut hos leverantör. Vi talar om handdukar - inte någon produkt som en leverantör har patent på...
Usikker på hva du vil fram til? Har jeg framstilt det som at håndduk-produsenten også leverer produkter til sjukhus? I am very confused
Jeg antar at SAS får noen form for økonomisk kompensasjon fra produsent om de ikke klarer å levere etter avtale, det er jeg enig i.
Vi köper ju en tjänst av SAS och inte av leverantören. SAS är det är ansvariga leverera produkten jag har köpt = pinsamt av SAS.Det är ju lite pinsamt från leverantörens (och SAS) sida om det är så att dessa är slut i flera veckor!Logistik någon? Produktion någon? Planering någon? SÅ svårt är det ändå inte.