Att gasta en pa en senare flight ar ju inga problem, bara att traska till loungereceptionen. Varre dock att gasta in nagon pa en tidigare flight.Jag har inte full koll på alla som åker men det senaste som rapporterades var att alla kunde gästas. @Magino kanske har någon update på det samt vem som ska gästa vem av oss som inte har bestämd gästning. Är ju en fördel att kunna gästa någon från samma flight eller om man kommer ungefär samtidigt i alla fall.
Enligt den förra listan verkar det finnas några som kommer med BA785 Stockholm-Heathrow 08:35 - 10:25 som kan gästa in oss, exempelvis @palmen eller @IPC_Mataveri , vilket funkar bra då vi ankommer efter det.Jag och @olo landar 12:50, eller 11:20 om vi lyckas boka om oss!
Det är en annan som vill ha min gästning också. Det jag menar är att det är dumt att någon gästar en person om kommer 3 timmar senare om andra personer kommer innan dess som måste vänta. Men detta ska nog inte vara rocket science så vi får nog ihop det med några glas bubbelEnligt den förra listan verkar det finnas några som kommer med BA785 Stockholm-Heathrow 08:35 - 10:25 som kan gästa in oss, exempelvis @palmen eller @IPC_Mataveri , vilket funkar bra då vi ankommer efter det.
Kanske en sista uppdatering av listan med vem som gastar vem vore bra innan lordag morgon? Hur som helst sa vet jag vem jag gastarDet är en annan som vill ha min gästning också. Det jag menar är att det är dumt att någon gästar en person om kommer 3 timmar senare om andra personer kommer innan dess som måste vänta. Men detta ska nog inte vara rocket science så vi får nog ihop det med några glas bubbel![]()
Satan vad tidigt du är där, du kommer med största sannolikhet vara där före mig. Ser jag en vilsen själ som inte får komma in i loungen när jag kommer dit så kan vi lösa detJag behöver gästas åt båda hållen, och jag kommer till ARN från Uppsala på morgonen med tåg troligtvis 7.13. Om någon vänlig själ som kan tänka gästa mig in i loungen på ARN kan pm:a över sitt mobilnummer så jag kan kontakta denne när jag står utanför loungen så skulle jag uppskatta det mycket
När vi väl kommer till LHR så tror jag det löser sig självt, precis som @palmen antyder.