Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23

Jag har inte full koll på alla som åker men det senaste som rapporterades var att alla kunde gästas. @Magino kanske har någon update på det samt vem som ska gästa vem av oss som inte har bestämd gästning. Är ju en fördel att kunna gästa någon från samma flight eller om man kommer ungefär samtidigt i alla fall.

Jag har inte full koll på alla som åker men det senaste som rapporterades var att alla kunde gästas. @Magino kanske har någon update på det samt vem som ska gästa vem av oss som inte har bestämd gästning. Är ju en fördel att kunna gästa någon från samma flight eller om man kommer ungefär samtidigt i alla fall.
Att gasta en pa en senare flight ar ju inga problem, bara att traska till loungereceptionen. Varre dock att gasta in nagon pa en tidigare flight.

Enligt den förra listan verkar det finnas några som kommer med BA785 Stockholm-Heathrow 08:35 - 10:25 som kan gästa in oss, exempelvis @palmen eller @IPC_Mataveri , vilket funkar bra då vi ankommer efter det.
Det är en annan som vill ha min gästning också. Det jag menar är att det är dumt att någon gästar en person om kommer 3 timmar senare om andra personer kommer innan dess som måste vänta. Men detta ska nog inte vara rocket science så vi får nog ihop det med några glas bubbel :)

Det är en annan som vill ha min gästning också. Det jag menar är att det är dumt att någon gästar en person om kommer 3 timmar senare om andra personer kommer innan dess som måste vänta. Men detta ska nog inte vara rocket science så vi får nog ihop det med några glas bubbel :)
Kanske en sista uppdatering av listan med vem som gastar vem vore bra innan lordag morgon? Hur som helst sa vet jag vem jag gastar :)

Detta tror jag är den senaste versionen av det hela
Nu verkar vi vara totalt 28 personer som åker
Det är 13 personer med emerald eller högre
Dessa 13 kan gästa in 16 personer
15 personer utan emerald åker med
1 person till kan gästas in

Utresa
Stockholm-Heathrow
BA771 07:40 - 09:30
NotRyan (Gästar ESSA)

Stockholm-Heathrow
BA785 08:35 - 10:25
Magino (Gästar mmatsie)
mmatsie (Blir gästad av Magino)
Dr. Miles (gästas av doc)
ESSA (Gästas av NotRyan)
IPC_Mataveri (Kan gästa 2)
fru IPC (Kan gästa 1)
Tommy (gästar Royne & Janette)
Sussane (Kan gästa 1)
doc (gästar Dr. Miles)
palmen (Kan gästa 1)
jsn (behöver gästas)
Royne (gästas av Tommy)
Jeanette (gästas av Tommy)
Kricka (kan gästa 1)

Stockholm - Heathrow
BA777 12:10 - 14:00
011430121 (gästar bnr)
bnr (gästas av 011430121)
Gustav Jonsson (behöver gästas)

Göteborg - Heathrow
BA791 11:15 - 12:30
Joakim (gästas av kristerj)
kristerj (gästar Joakim & GOTATH)
GOTATH (gästas av kristerj)
Mikeswede (gästar GillBates)
GillBates (gästas av Mikeswede)

Köln-Bonn - Heathrow
4U460 xx:xx - 09:00
marbe 166 (behöver gästas)

Hemresa
Heathrow - Stockholm
BA786 18:55 - 22:25
Magino (Gästar mmatsie)
mmatsie (Blir gästad av Magino)
Dr. Miles (gästas av doc)
ESSA (gästas av NotRyan)
IPC_Mataveri (Kan gästa 2)
fru IPC (Kan gästa 1)

Tommy (gästar Royne & Janette)
Sussane (Kan gästa 1)
doc (gästar Dr. Miles)
palmen (Kan gästa 1)
011430121 (gästar bnr)
bnr (gästas av 011430121)
jsn (behöver gästas)
NotRyan (Gästar ESSA)
Royne (gästas av Tommy)
Jeanette (gästas av Tommy)
Gustav Jonsson (behöver gästas)
Kricka (kan gästa 1)

Heathrow - Göteborg
BA802 19:20 - 22:20
Joakim (gästas av kristerj)
kristerj (gästar Joakim & GOTATH)
GOTATH (gästas av kristerj)
Mikeswede (gästar GillBates)
GillBates (gästas av Mikeswede)
David Ericsson (behöver gästas)
olo (behöver gästas)
Jakob Österberg (behöver gästas)

Heathrow - Dusseldorf
BA946 18:20 - xx:xx
marbe 166 (behöver gästas)

Missade vilket flyg som gäller här
trekker (kan gästa 1)

Det borde vara sex personer som inte vet vem de ska gästas in av.
Samt sex personer som kan gästa totalt sju personer.

Jag behöver gästas åt båda hållen, och jag kommer till ARN från Uppsala på morgonen med tåg troligtvis 7.13. Om någon vänlig själ som kan tänka gästa mig in i loungen på ARN kan pm:a över sitt mobilnummer så jag kan kontakta denne när jag står utanför loungen så skulle jag uppskatta det mycket :)
När vi väl kommer till LHR så tror jag det löser sig självt, precis som @palmen antyder.

Jag behöver gästas åt båda hållen, och jag kommer till ARN från Uppsala på morgonen med tåg troligtvis 7.13. Om någon vänlig själ som kan tänka gästa mig in i loungen på ARN kan pm:a över sitt mobilnummer så jag kan kontakta denne när jag står utanför loungen så skulle jag uppskatta det mycket :)
När vi väl kommer till LHR så tror jag det löser sig självt, precis som @palmen antyder.
Satan vad tidigt du är där, du kommer med största sannolikhet vara där före mig. Ser jag en vilsen själ som inte får komma in i loungen när jag kommer dit så kan vi lösa det :)

Är det några fler som ska åka AEX ut till Arlanda? Vore smidigt om vi kunde samåka och få ner priset lite (antar att man får ner priset om man åker fler).

Toppen