Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23

Satan vad tidigt du är där, du kommer med största sannolikhet vara där före mig.
Jag åker tåg, behöver jag säga mer...? ;) Jag har lärt mig att jag alltid vill ha en avgång "i reserv" om/när det strular med planerad tågavgång. Sedan kommer det att ta ett litet tag att gå från ARN C och så, så jag är säkert inte framme före 7.30 iaf :)

Ser jag en vilsen själ som inte får komma in i loungen när jag kommer dit så kan vi lösa det :)
Lysande, jag är svår att missa :)

Online check in är öppen för BA785 Stockholm-London nu.

Dr. Miles
Stockholm->London BA785: 9A
London->Stockholm BA786: 8A

Last edited:
Jag var lite förvånad att val av säte var inte gratis även inom 24 timmar från avgången.
Jag trodde att denna begränsning (när man reser med Hand-luggage only fare) gällde endast fram till online check in öppnades.

Jag var lite förvånad att val av säte var inte gratis även inom 24 timmar från avgången.
Jag trodde att denna begränsning (när man reser med Hand-luggage only fare) gällde endast fram till online check in öppnades.
Jag kunde välja vanliga säten gratis som Emerald, dock inte nödutgång

Är det några fler som ska åka AEX ut till Arlanda? Vore smidigt om vi kunde samåka och få ner priset lite (antar att man får ner priset om man åker fler).

Jag är lite morgontrött så jag åker nog direkt till Arlanda då jag bor på "rätt" (?) sida om stan istället
för att åka in till City. Jo, priset på AEX blir betydligt bättre om man är fler än en pax (2 för 300:-,
3 för 400:- och 4 för 500:- enkel resa torsdag-söndag). SEQ10.

Hoppas ni får en grym dag! (Eller det VET jag att ni kommer få.. då jag varit med på de tidigare resorna!)
Ja, man är lite avis men med en 4-veckors bebis hemma så var det itne ritkigt läge att ta "ledigt" från familjen den här gången... ha det kul!

Toppen