S
simon_says91
Guest
Det förväntar jag mig finnas i loungen!011430121 skrev:Har du bokat i GO, där finns ju inte ens Kalles Caviar!Klicka för att utvidga...
Det förväntar jag mig finnas i loungen!011430121 skrev:Har du bokat i GO, där finns ju inte ens Kalles Caviar!Klicka för att utvidga...
SK909 utgår väl från CPH och där finns inte delikatessen Kalles Caviar, inte någon tid på dygnet. Trevlig resa!simon_says91 skrev:Det förväntar jag mig finnas i loungen!Klicka för att utvidga...
Flyger ju från ARN.011430121 skrev:SK909 utgår väl från CPH och där finns inte delikatessen Kalles Caviar, inte någon tid på dygnet. Trevlig resa!Klicka för att utvidga...
Caviar serveras fram till klockan ca 10,30 och så tidigt åker du väl inte ner till CPH, du skall inte försöka lura äldre personer!simon_says91 skrev:Flyger ju från ARN.Klicka för att utvidga...
Flyger till EWR med SK909 som har avgångstid 10:25 från CPH. Planet från ARN har avgång 07:10011430121 skrev:Caviar serveras fram till klockan ca 10,30 och så tidigt åker du väl inte ner till CPH, du skall inte försöka lura äldre personer!Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Nej, på varje flight som gått att få på, varannan PNR är man ju diskad på....Klicka för att utvidga...
proxie skrev:men aldrig åt båda hållen på samma.....Klicka för att utvidga...
Nej. Det gick ju att köra med Optiontown så varför inte med plusgrade.Charlie D skrev:Tror ni CU kommer försvinna i och med det nya uppgraderingssystem SAS lanserar fr.o.m. 25 april?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Nej. Det gick ju att köra med Optiontown så varför inte med plusgrade.CU är ju en förmån för Diamond / Pandion.Klicka för att utvidga...
Inget jag oroar mig över och att de byter till plusgrade från optiontown är inget jag tror gör att de tar bort courtesy upgrade. Lika orolig för det som att de skulle ta bort gratis dryck, ge bort guldkort, diamond gift mm.Charlie D skrev:Det är ju dock inte en officiell förmån dvs. SAS lär ju sluta med den utan att berätta att de slutar med den. Eller?Klicka för att utvidga...
Så var det. Okänt vad som SKeddeSFC skrev:Om jag inte minns fel lyckades@jumboozefå CU på anslutningsresan, men inte på det långa benet... SK-IT failure eller mänskliga faktorn som felade.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Vilket jag har blivit...Klicka för att utvidga...
Japp Cph-Ewr i höstasHenrico skrev:Säkert någon som skrivit tidigare, men har någon fått CU på en awardbokning?Klicka för att utvidga...
Trevligt!!taxvalp skrev:Herr och fru Taxvalp (båda EBD) uppgraderade från Plus till Business CPH-IAD i morgon. Jag gjorde bokningen från mitt konto men det var bara hustrun som fick mejl om uppgraderingen. SAS IT...Klicka för att utvidga...
Ja... Men du får bara poäng för ursprunglig bokningsklass...taxvalp skrev:Har fått boardingkort för min CU-uppgradering från Plus till Business. Står Cc men det är ju knappast bokningsklass C... Brukar det se ut så för er andra?Klicka för att utvidga...