simon_says91
Medlem
Det förväntar jag mig finnas i loungen!Har du bokat i GO, där finns ju inte ens Kalles Caviar!
Det förväntar jag mig finnas i loungen!Har du bokat i GO, där finns ju inte ens Kalles Caviar!
SK909 utgår väl från CPH och där finns inte delikatessen Kalles Caviar, inte någon tid på dygnet. Trevlig resa!Det förväntar jag mig finnas i loungen!
Flyger ju från ARN.SK909 utgår väl från CPH och där finns inte delikatessen Kalles Caviar, inte någon tid på dygnet. Trevlig resa!
Caviar serveras fram till klockan ca 10,30 och så tidigt åker du väl inte ner till CPH, du skall inte försöka lura äldre personer!Flyger ju från ARN.
Flyger till EWR med SK909 som har avgångstid 10:25 från CPH. Planet från ARN har avgång 07:10Caviar serveras fram till klockan ca 10,30 och så tidigt åker du väl inte ner till CPH, du skall inte försöka lura äldre personer!
Nej, på varje flight som gått att få på, varannan PNR är man ju diskad på....
men aldrig åt båda hållen på samma.....
Nej. Det gick ju att köra med Optiontown så varför inte med plusgrade.Tror ni CU kommer försvinna i och med det nya uppgraderingssystem SAS lanserar fr.o.m. 25 april?
Nej. Det gick ju att köra med Optiontown så varför inte med plusgrade.
CU är ju en förmån för Diamond / Pandion.